[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zijn er enkele producten toegevoegd op de site. Of iemand heeft zijn order geannuleerd, dat kan ook nog natuurlijk. :p
Zie onder andere, Mega 6, Limited Edition 3 en Yellow River weer staan.

Volgens mij zijn er enkele producten toegevoegd op de site. Of iemand heeft zijn order geannuleerd, dat kan ook nog natuurlijk. :p
Zie onder andere, Mega 6, Limited Edition 3 en Yellow River weer staan.

Ik denk het wel, want ik zie ook de Evo Acatenango te koop staan.
Heb die al in de pocket dit jaar, maar die was verder overal al uitverkocht...

Ze zullen de boel even moeten resetten denk ik. komt goed! kan inderdaad een geannuleerde order zijn. Ze zullen het checken denk ik.

Begin toch ook aardig benieuwd worden waarom de outlet nog altijd dicht is. Zoals MasterBsc al zegt, is het wel fijn dat we even wat kunnen sparen. En vooral minder stress hebben, maar nu zit steeds een gat in m'n wekelijkse 'freakactiesuitdebuurtindegatenhoudenrondje'... :bonk:

Het zou wel fijn zijn als Bredavuurwerk iets van zich liet horen, de stilte is een beetje verontrustend. Nu dacht ik ergens gelezen of gehoord te hebben dat er een nieuwe website zou komen, maar ik weet nu niet meer zeker of dat Bredavuurwerk betrof of een andere winkel.

Maar goed, een teken van leven is dus wenselijk.

Ik krijg ook geen reactie via mail. Iemand die wel contact krijgt? Wellicht heeft een crewlid een lijntje naar deze zaak? Ik vind het maar vreemd allemaal.

Staat erom bekend dat ze in het begin van het jaar vrijwel onbereikbaar zijn.
Uiteindelijk komen ze ongetwijfeld weer met acties.

Dat heeft met de carnavalperiode te maken, dat is inderdaad ieder jaar zo. Echter carnaval is inmiddels meer dan 2 maanden geleden en normaal gesproken gaat de outlet website niet plots offline. Als je je winkel meer dan een maand geleden stilzwijgend offline haalt en nu nog geen duidelijkheid daarover vind ik toch wel verontrustend.

Wellicht onterecht, maar gezien ze aangeven dat de outlet tot 31 augustus open zou blijven zou ik toch graag willen weten waarom de webshop offline is.

Dat heeft met de carnavalperiode te maken, dat is inderdaad ieder jaar zo. Echter carnaval is inmiddels meer dan 2 maanden geleden en normaal gesproken gaat de outlet website niet plots offline. Als je je winkel meer dan een maand geleden stilzwijgend offline haalt en nu nog geen duidelijkheid daarover vind ik toch wel verontrustend.

Wellicht onterecht, maar gezien ze aangeven dat de outlet tot 31 augustus open zou blijven zou ik toch graag willen weten waarom de webshop offline is.

Klopt, altijd met de carnavals periode. En vervolgens tot minimaal oktober was er ook vrijwel geen communicatie mogelijk in de afgelopen paar jaar. Meestal beginnen ze dan rond die tijd weer actief te worden qua freakacties.

Al bijna twee maanden gesloten, ik vind het vreemd dat ze hier dan niet even aangeven met een wat en waarom. Ik denk toch dat er zat personen zijn die hier een bestelling hebben geplaatst ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan