[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoop dat ze de Montreal van Vulcan nog gaan toevoegen. Wat een top bak. Heb al weer een lekkere bestelling kunnen maken. Tot de 28e!

Dit jaar voor het eerst hier besteld. Mega Willows van EVO gekocht. Ben er nu al blij mee! Zulke prachtige prijzen dat bij m'n volgende loon er waarschijnlijk weer een bestelling bij zal komen:applause:

Voorlopig niet denk ik. Zal vast pas naar carnaval gebeuren en dat is begin maart. Dus misschien halverwege maart.

Laatst bewerkt:
Inmiddels zijn we een maandje verder, carnaval is geweest, is er al een ‘eta’ voor nieuwe inkoop?

Ze zijn ook al een tijdje niet op het forum geweest, dus misschien kan je beter mailen. Heb ik ook gisteren gedaan!

Ik moet concluderen dat er freakwinkels zijn die sneller reageren op PM en e-mail. Hoop dan maar dat de mannen in Valencia zitten en morgen beginnen met het beantwoorden van vragen.

Maar dit is ieder jaar toch hetzelfde?? Eerst hebben ze carnaval dan komt Valencia en daarn hebben ze nog vakantie? Er komt vanzelf antwoord :D

Heb deze winkel voor het eerst in mijn inkoop route zitten, dus was hier nog niet van op de hoogte. Mijn vraag heb ik 20 januari gesteld (VWC) en 16 maart herhaald (e-mail).

Precies zoals hierboven gezegd, dit is ieder jaar hetzelfde. De communicatie komt pas richting het vuurwerkseizoen op gang. Vaak zelfs later pas, richting oktober/november. Maar dat maken ze dan meestal wel goed met leuke openingsacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan