[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze komen vast wel weer terug in assortiment neem ik aan de blinking sky :)

Hmm... je moet meteen betalen nu zie ik met IDEAL.. moet wachten op mijn salaris.
Voorheen kon je toch binnen x dagen overmaken?

We hebben ervoor gekozen om de outlet bestellingen zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Voorheen kozen veel mensen voor overmaken, maar maakten de bestellingen nooit over. Dat is niet echt eerlijk voor iemand die zit te wachten op een bepaald product. Vermoedelijk bieden we deze optie later in het jaar op de nieuwe freaksite wel weer aan.

Mag ik even zeggen dat ik het top vind dat er gratis vuurwerk bij je bestelling zit? Thanks!

Dat mag zeker. Super om te horen dat de gratis items worden gewaardeerd. :) Dat doet ons goed.

Aan bredavuurwerk

Ach, ik lig er niet wakker van hoor, gewoon even baal momentje. Ik dacht dat producten in de winkelwagen even vastgeklikt werden. Maar het is alweer een geweldige actie, voor ruim 600 euries aan mooi producten aan de mooiste prijzen ingekocht. En super dat de gemiste producten weer binnenkomen binnenkort. Bedankt voor de antwoorden.

We hebben ervoor gekozen om de outlet bestellingen zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Voorheen kozen veel mensen voor overmaken, maar maakten de bestellingen nooit over. Dat is niet echt eerlijk voor iemand die zit te wachten op een bepaald product. Vermoedelijk bieden we deze optie later in het jaar op de nieuwe freaksite wel weer aan.

Dat mag zeker. Super om te horen dat de gratis items worden gewaardeerd. :) Dat doet ons goed.

Snap ik. Dan loop ik helaas de gratis cake actie mis. Kan pas bestellen als salaris binnen is.Jammer.

Spijtig dat something different er niet meer is. Maar ik lees dat deze terug komt. Mooi product voor de Belgen hoewel er natuurlijk veel gelijkaardige cakes zijn. Je mag op vele plaatsen enkel geluidsarm vuurwerk stoken in Belgie, dat is een nieuwe markt in vuurwerk.

Vreemd, sommige producten (zoals de Blinking Sky) staan wel op voorraad, en als ik ze in m’n winkelwagen gooi dan zie ik hem er naartoe gaan, maar hij komt daar niet in de lijst.. dit is bijvoorbeeld ook zo bij Tropical Night.
Gaat daar iets mis?

Vreemd, sommige producten (zoals de Blinking Sky) staan wel op voorraad, en als ik ze in m’n winkelwagen gooi dan zie ik hem er naartoe gaan, maar hij komt daar niet in de lijst.. dit is bijvoorbeeld ook zo bij Tropical Night.
Gaat daar iets mis?

Deze producten zijn helaas uitverkocht.. Als het op voorraad is verschijnt het wel in je winkelwagentje.
Klik je een product wat niet op voorraad is dan verschijnt bovenin het scherm dat dat uitverkocht is.

Wat een gekte alweer haha, geweldig om te zien. Producten en prijzen zijn dan ook weer fantastisch.

Wat een ruim assortiment hebben ze hier met erg goeie prijzen! Probeerde hier ook nog ff te shoppen gisteravond, maar zag dat de items die ik wilde snel uitverkocht waren! It's all in the game!

Enorm veel keuze weer zeg! Ook nog eens tegen zeer schappelijke prijzen. Wacht nog wel even met bestellen, ivm andere prioriteiten momenteel. Nu maar hopen dat niet alles wat ik zou willen is uitverkocht straks..

Wie in de buurt van Zoetermeer, die zelf daar heeft besteld, ziet kans om één doosje voor mij mee te nemen. Ik hoor het graag via een pm, zo dat ik dan een bestelling kan doen.

Super mooi aanbod en goede prijzen weer maar dat zijn we wel gewend in breda
Ik zag dat hier ook vragen stelt mogen worden
Hoe gaan jullie er mee om als er dit jaar op bepaalde producten een verbod zou komen ( pijlen , knal ). Krijg je dan je geld terug of moet je dan een vervanger voor het bestelde bedrag kiezen ?

Ik zit te twijfelen om een bestelling bij jullie te plaatsen, toch wel heel lekkere aanbiedingen. Maar ik kan niet nu al weten wanneer ik het kom afhalen, is altijd lastig om vrij te krijgen in de decembermaand met mijn werk. Kan ik ook later aangeven wanneer ik de bestelling kom ophalen?

Is de eerste bestelling min €50,00 en kan je daarna steeds toevoegen?
Of moet elke bestelling min €50,00 zijn?

Klopt de prijs van de EVO Insane wel? Jullie hebben voor alles goeie prijzen, en wil dit jaar weer bij jullie halen, maar de Insane is echt heel veel duurder dan bij andere aanbieders, en dat vind ik wel jammer omdat ik er 2 wil...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan