Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Acatenango zou je ook kunnen overwegen, de nieuwe serenity.
Hoi KJ25
Geen Probleem als je intresse hebt vul ik hem aan in de webshop je mag me ook een PM sturen.
Evt nog meer belangstelling voor deze cake box ?
Dennis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Acatenango zou je ook kunnen overwegen, de nieuwe serenity.
Hoi KJ25
Geen Probleem als je intresse hebt vul ik hem aan in de webshop je mag me ook een PM sturen.
Dennis
Hoi KJ25
Dennis

Misschien brutale vraag maar kan de eccentric shots nog goedkoper? Is dat prijstechnisch mogelijk?
Misschien brutale vraag maar kan de eccentric shots nog goedkoper? Is dat prijstechnisch mogelijk?
Evolution hanteert een vaste prijs in de freak actie mogen de prijzen niet lager dan 12,50 zijn. En voor 12,50 is het al een hele mooie prijs. Als je nog goedkoper wilt moet je ergens anders gaan kijken en van een ander merk zoeken.
Mag het gewoon niet lager? Junk zakt soms naar 2,5 a 3 euro. Hoe weet jij dit van Evo?

Kijk aan de ene kant kun je zeggen ja is best duur voor 2 singleshots, "kan het niet goedkoper", maar bedenk dat mania The Junk vele malen groter inkoopt dan EVO deze singleshots.
Je krijgt er zelf 3, dus dan valt het helemaal mee!
Laten we het maar gewoon over de winkel hebben, stuk interessanter als je het mij vraagt.

Ik heb nog 3 x liggen en OP=OP
Voor 85,00 euro
Deze komt niet meer terug op voorraad nog 3 beschikbaar !
Bekijk bijlage 38536
Bekijk bijlage 38537
Als het goed is zijn de order bevestigingen de deur uit zojuist van afgelopen week er was een probleem bij pos.
Heb je hem nog niet ontvangen meld het me even aub.
Dennis