[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi KJ25

Geen Probleem als je intresse hebt vul ik hem aan in de webshop je mag me ook een PM sturen.

Evt nog meer belangstelling voor deze cake box ?

Dennis

Zou idd een mooie aanvulling zijn. Op zich wel interesse maar moet even kijken wat het budget nog toelaat. Lijst van mijn eerste keuzes is al tamelijk groot:D

Evolution hanteert een vaste prijs in de freak actie mogen de prijzen niet lager dan 12,50 zijn. En voor 12,50 is het al een hele mooie prijs. Als je nog goedkoper wilt moet je ergens anders gaan kijken en van een ander merk zoeken.

Mag het gewoon niet lager? Junk zakt soms naar 2,5 a 3 euro. Hoe weet jij dit van Evo?

Kijk aan de ene kant kun je zeggen ja is best duur voor 2 singleshots, "kan het niet goedkoper", maar bedenk dat mania The Junk vele malen groter inkoopt dan EVO deze singleshots.

Enkele posts verwijderd die nogal op de persoon werden gespeeld. Discussie over prijzen is niet nodig, wordt het niet goedkoper van en wees vooral blij dat je iets met flinke kortingen kunt krijgen. Niet goed of te ver weg? Koop je het gewoon niet of ergens anders. :wink:

Kijk aan de ene kant kun je zeggen ja is best duur voor 2 singleshots, "kan het niet goedkoper", maar bedenk dat mania The Junk vele malen groter inkoopt dan EVO deze singleshots.

Je krijgt er zelf 3, dus dan valt het helemaal mee!

Laten we het maar gewoon over de winkel hebben, stuk interessanter als je het mij vraagt.

De laatste weken zijn in gegaan van de zomerkorting.

Wil je nog profiteren dat kan nog steeds tot 27 augustus.

Extra korting boven op de freak prijs.

Dennis

zomerkorting 2018.jpg

Laatst bewerkt:
Het is ook weer mogelijk om met creditcard te bestellen.
Wegens een storing was dit niet mogelijk maar inmiddels is het weer opgelost door Pos.

Laatst bewerkt:
Opruimings aanbieding !!

Ik heb er nog 3 x liggen en OP=OP

Nu voor 85,00 euro per stuk:D ( 150 shots )

Deze komt niet meer terug op voorraad nog 3 beschikbaar !

1192.1484952486.jpg

zomerkorting 2018.png

Laatst bewerkt:
Als het goed is zijn de order bevestigingen de deur uit zojuist van afgelopen week er was een probleem bij pos.
Heb je hem nog niet ontvangen meld het me even aub.

Dennis

Als het goed is zijn de order bevestigingen de deur uit zojuist van afgelopen week er was een probleem bij pos.
Heb je hem nog niet ontvangen meld het me even aub.

Dennis

Ik heb hem nu 2x ontvangen... maar goed beter te vaak dan te weinig. Kan ik weer even genieten van mijn bestelling

1x op 4 augustus en zojuist
de bestelling van 21-7 heb ik 1 orderbevestiging gehad :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan