Awaken

Vorig jaar verkochten ze deze bij Vuurwerkland Voorst. Of dat dit jaar weer zo is weet ik niet.

Heb net proberen te bellen naar deze winkel, helaas is het nummer niet in gebruik. Heb ook nog even naar Witte Vuurwerk gebeld, maar die gaven aan dat Vuurwerkland Voorst waarschijnlijk geen Witte Vuurwerk meer verkoopt dit jaar. Begin december zal ik nog eens proberen contact op te nemen met deze winkel, hopelijk hebben ze nog een restvoorraad :)

Edit: Heb nu twee omlabelingen bij RedWire besteld, kan ze nu gewoon bij de winkel om de hoek halen :D

Laatst bewerkt:
Lekker spulletje hoor. Net getest omdat ik bang was dat ie morgen in de regen al helemaal niet te doen was. Helaas dat de wind het effect iets minder maakt, maar hij is alsnog dik. In de straat komt ie helemaal perfect tot z´n recht!

Zeer mooie verpakking trouwens. Zal ergens deze dagen wat foto´s plaatsen.

Best bruut! Blij dat ik er 2 heb.
Alleen vraag ik mijzelf af of hij slechter is in de regen of in de wind...
Ik denk slechter in de wind.

Best bruut! Blij dat ik er 2 heb.
Alleen vraag ik mijzelf af of hij slechter is in de regen of in de wind...
Ik denk slechter in de wind.

Ja in de wind inderdaad. Maar morgen geven ze dezelfde wind op bij ons en dan nog met regen. Ik had daar niet echt trek in natuurlijk en ik en een maatje wilden even wat stoken ghehe.

Hier ook weer 4 van besteld. En in huis liggen . Wat een gave dingen zijn dit . Die druk Wat er uit komt is echt niet normaal .

Ik vond hem niet meer zo bijzonder, maar ik denk dat dat meer komt omdat ik deze al heel vaak heb geschoten. Product zelf blijft erg goed natuurlijk, maar ik laat deze voor dit jaar staan.

Back
Bovenaan