Fransbomber

Hij is al even van de site. Lijkt me niet dat de box die Loots speciaal heeft laten maken in China zo snel uitverkocht is?

Alle gekheid op een stokkie: misschien zit er in de ‘echte’ transbomber ook maar 1kg kruit en zijn ze identiek. Er zijn al eens vaker buisjes van deze importeur opengemaakt en gewogen.

En ja dit zeg ik met een knipoog nu we toch massaal aan de popcorn en marshmallows zijn.

Alle gekheid op een stokkie: misschien zit er in de ‘echte’ transbomber ook maar 1kg kruit en zijn ze identiek. Er zijn al eens vaker buisjes van deze importeur opengemaakt en gewogen.

En ja dit zeg ik met een knipoog nu we toch massaal aan de popcorn en marshmallows zijn.

Smak, smak, tussen de popcorn en marshmallows door... Nope, dat is absoluut niet het geval. Ook dat is al veel vaker gesuggereerd en onderzocht. In de NL-versie zit bijna het dubbele. Juist om daar alle ophef over te voorkomen is er nu een apart topic gestart. Wat er op de Fransbomber staat, staat helemaal los van de Transbomber. Kak... te lang gewacht en nu heb ik een verbrande marshmallow...

Maar echt nog niemand die aan andere dingen heeft gedacht?

Smak, smak, tussen de popcorn en marshmallows door... Nope, dat is absoluut niet het geval. Ook dat is al veel vaker gesuggereerd en onderzocht. In de NL-versie zit bijna het dubbele. Juist om daar alle ophef over te voorkomen is er nu een apart topic gestart. Wat er op de Fransbomber staat, staat helemaal los van de Transbomber. Kak... te lang gewacht en nu heb ik een verbrande marshmallow...

Maar echt nog niemand die aan andere dingen heeft gedacht?

1kg regeling in België. Mag ik doorspelen voor de koelkast?

Kan iemand svp deze box zsm afsteken, filmen, beoordelen etc. GTST is er niks bij…

Kunnen we geen poll houden met wat we denken dat de uitkomst gaat zijn? :D

Ik ga voor: Het etiket klopt niet met de uitwerking / wat er in zit. Er staat ook 1/4 dus een cakebox terwijl het daadwerkelijk een compound is ( net als de 'gewone Transbomber' ) en die 900+ gram die er 'perongeluk' op staat komt ook wel goed uit met de 1KG wetgeving. Ik denk dat het exact de Transbomber is zoals wij hem hebben gehad in 2020 en gaan krijgen in 2022. Wat Avalanch eerder ook dacht. Beiden 'fouten' komen perfect uit met de wetgeving aldaar in Belgie. Maar 900+ gram in een 144 shots 25mm compound is in theorie sowieso al zo goed als onmogelijk. Als het opeens 20mm was dan had ik het gelooft met wat er op het etiket staat ( en die 1/4 'fout' even voor lief genomen ).

Even tussen het gesmak door de icing op de cupcakes door...

91b248e4bf591798ae45e52148203ef3.jpg

Kans is groot dat dit een "fout" is op het label. Er zijn al vaker afwijkende waarden van artikelen op labels van omlabelingen in België te zien geweest.

Misschien heeft het anderzijds wel te maken met andere regelgeving in België ten opzichte van Nederland.. Iets met compound waardoor de box maar als 1 product kan worden verkocht?

Kunnen we geen poll houden met wat we denken dat de uitkomst gaat zijn? :D

Ik ga voor: Het etiket klopt niet met de uitwerking / wat er in zit. Er staat ook 1/4 dus een cakebox terwijl het daadwerkelijk een compound is ( net als de 'gewone Transbomber' ) en die 900+ gram die er 'perongeluk' op staat komt ook wel goed uit met de 1KG wetgeving. Ik denk dat het exact de Transbomber is zoals wij hem hebben gehad in 2020 en gaan krijgen in 2022. Wat Avalanch eerder ook dacht. Beiden 'fouten' komen perfect uit met de wetgeving aldaar in Belgie. Maar 900+ gram in een 144 shots 25mm compound is in theorie sowieso al zo goed als onmogelijk. Als het opeens 20mm was dan had ik het gelooft met wat er op het etiket staat ( en die 1/4 'fout' even voor lief genomen ).

Jij mag niet meer raden denk ik....

Laatst bewerkt:
Dit wordt weer twee maanden smullen. *pakt popcorn* Heerlijk al die kruitstress.

Waar kan ik overigens inzetten? Gok erop dat hij toch overeen gaat komen. Er wordt wel meer gerommeld bij de zuiderburen omtrent die 1KG regel.

Hij is al even van de site. Lijkt me niet dat de box die Loots speciaal heeft laten maken in China zo snel uitverkocht is?

Dat denk ik wel. Loots had er (maar) 80 besteld. Als ik hem had zou ik hem lekker bewaren als collector’s item. Gezien de de krappe kilo kruit kan hij toch alleen maar tegenvallen.

Risico is wel dat gezien de massale aandacht hier er misschien wel een tweede lading volgt.

11A71DCF-E5F6-42AB-9C38-069DCCA939D8.jpg

Back
Bovenaan