Edraket0802
VWC lid
Word tijd voor een kruitfunding 
100% dat dit een heel andere box is dan de Transbomber

100% dat dit een heel andere box is dan de Transbomber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alle gekheid op een stokkie: misschien zit er in de ‘echte’ transbomber ook maar 1kg kruit en zijn ze identiek. Er zijn al eens vaker buisjes van deze importeur opengemaakt en gewogen.
En ja dit zeg ik met een knipoog nu we toch massaal aan de popcorn en marshmallows zijn.
Smak, smak, tussen de popcorn en marshmallows door... Nope, dat is absoluut niet het geval. Ook dat is al veel vaker gesuggereerd en onderzocht. In de NL-versie zit bijna het dubbele. Juist om daar alle ophef over te voorkomen is er nu een apart topic gestart. Wat er op de Fransbomber staat, staat helemaal los van de Transbomber. Kak... te lang gewacht en nu heb ik een verbrande marshmallow...
Maar echt nog niemand die aan andere dingen heeft gedacht?
Kunnen we geen poll houden met wat we denken dat de uitkomst gaat zijn?
Ik ga voor: Het etiket klopt niet met de uitwerking / wat er in zit. Er staat ook 1/4 dus een cakebox terwijl het daadwerkelijk een compound is ( net als de 'gewone Transbomber' ) en die 900+ gram die er 'perongeluk' op staat komt ook wel goed uit met de 1KG wetgeving. Ik denk dat het exact de Transbomber is zoals wij hem hebben gehad in 2020 en gaan krijgen in 2022. Wat Avalanch eerder ook dacht. Beiden 'fouten' komen perfect uit met de wetgeving aldaar in Belgie. Maar 900+ gram in een 144 shots 25mm compound is in theorie sowieso al zo goed als onmogelijk. Als het opeens 20mm was dan had ik het gelooft met wat er op het etiket staat ( en die 1/4 'fout' even voor lief genomen ).
Zou niet teveel op de labeltjes afgaan![]()
Wellicht kun je al wel foto’s maken van de etiketten e.d. en hier posten![]()
Ik doe mee voor 10€
Na erg lang zoeken ben ik eindelijk een filmpje tegen gekomen
Ik presenteer u de Fransbomber!
Komt toch wel in de buurt hé!
Hij is al even van de site. Lijkt me niet dat de box die Loots speciaal heeft laten maken in China zo snel uitverkocht is?