Magnum Vuurwerk op facebook.

Inmiddels hebben wij de schietlijst van Magnum mogen ontvangen.

In overleg met Magnum zullen wij deze morgenavond om 21.00 online zetten zodat jullie kunnen meekijken en beoordelen via de livestream (Vuurwerkcrew op FB) met de schietlijst in de hand.

Uiteraard komen tijdens / na de demo ook de producten online zodat jullie gelijk los kunnen in de topics

Ook ik ben hier aanwezig morgen en ik zal uiteraard alles filmen en morgen avond nog proberen te plaatsen :)

We hebben er zin in!

Ik ben er ook bij vanavond, om de demo om te roepen. Zin in, eindelijk weer die geur opsnuiven!

Als het goed is zal crew in elk geval streamen, maar volgens mij waren er meerderen die een poging gingen wagen. Altijd tricky daar in Biddinghuizen, maar uiteindelijk lukt het vaak wel.

Waar is die livestream straks te vinden eigenlijk? Het zal aan mij liggen maar ik heb vaak gehad dat ik de streams via de facebookpagina niet kon vinden

Wij zullen de live stream via onze FB pagina streamen.
Erg veel zin in, verwacht echt veel van Magnum.

BESLOTEN DEMO VOOR WINKELIERS. ✌��
Hoppaaa! Vanavond is het zover! ����
Wij trappen het seizoen af met een spectaculaire vuurwerk demo in Biddinghuizen. En wat een prachtig weer hebben we er vandaag bij! Hier alvast wat beelden van het schietveld. ����
Mocht je nou live met ons mee willen kijken? Dat kan! Vanavond rond 21:30uur klappen we er vol op! We zullen diverse links delen waar de demo live te volgen zal zijn.
Wat hebben we er ongelooflijk veel zin in!
#kickoftheseason #magnum #vuurwerk #demo #knallen

Van fb af :yes:

Die fotos zien er top uit zeg.

En zie ik op de onderste foto nou een doos van Ricasa:p

Back
Bovenaan