Fransbomber

Vroegah wist ik helemaal niet wat er uit de cake kwam wanneer ik 'm kocht. We hadden geen filmpjes om te kijken "hoe die in de straat presteerd". Ook soort van magisch, die spanning wat het word.
Oude tijden herleven met deze zogenaamde Fransbomber! :cool:
Ik heb alleen een echte Transbomber in de bestelling.....

Zoals bij een eerdere post te zien is, ben ik trotse eigenaar van deze bak. Wat de uitwerking ook gaat zijn: ik ga hem met een glimlach aansteken. Is het compleet pauper dan moet ik lachen en is hij fantastisch dan lach ik nog harder. Is hij precies hetzelfde als de Transbomber dan lach ik ook, want dan snap ik er geen reet meer van, haha!

Ik kan wel genieten van alle theorieën van iedereen, het geeft sfeer!

Op het etiket staat gewoon 993,6 gram hoor, dus dat klopt wel. Er staat 248,4 gram (2PCS) en dat staat weer 2 keer, dus in totaal 4x248,4 gram.
Dus dat klopt verder. Dat het veel minder is dan de transbomber lijkt me duidelijk. Dit zou een compleet andere box moeten zijn dan de transbomber. Of misschien word stijglading niet meegerekend ofzo?

Het is duidelijk dat de pyro's duidelijkheid willen.
Ik heb dan ook aan het IL&T gevraagd om bij batch controles extra te controleren op kruitgewicht.

Grammetje meer of minder? Graag de batch afkeuren.
Indien veel cakeboxen hier last van hebben, misschien een tijdelijk verkoopsverbod invoeren voor dit jaar.
Tot er duidelijkheid is, dan kunnen we volgend jaar weer door. :idea:

Zoals bij een eerdere post te zien is, ben ik trotse eigenaar van deze bak. Wat de uitwerking ook gaat zijn: ik ga hem met een glimlach aansteken. Is het compleet pauper dan moet ik lachen en is hij fantastisch dan lach ik nog harder. Is hij precies hetzelfde als de Transbomber dan lach ik ook, want dan snap ik er geen reet meer van, haha!

Ik kan wel genieten van alle theorieën van iedereen, het geeft sfeer!

Deze bak is een echte hype, blij dat ik er eentje heb!
Als deze de Rubro Transbomber eruit knalt, ga ik letterlijk in een deuk liggen van het lachen.

Ik kan niet wachten om hem aan te steken, ik hoor en voel de burstknallen al!
Dit is echt ganz geil! :D

Ik heb dan ook aan het IL&T gevraagd om bij batch controles extra te controleren op kruitgewicht.

Indien veel cakeboxen hier last van hebben, misschien een tijdelijk verkoopsverbod invoeren voor dit jaar.
Wat ben jij voor type dat de IL&t aanspoort tot bepaald gedrag. We hebben al zoveel last van ze

Ik heb het gister al geroepen ik geef 10euro als iemand zijn fransbomber op offert voor een goede video.
Er was nog een ander lid die dat ook deed, dus nog 7 te gaan en we weten wat deze bak voor prestatie in huis heeft!
Kom op mannnen schenk dat tientje ��������. Als die bak niets is heb je nog paar weken om wat bij te kopen, is het wel wat kan je wellicht je show erop aanpassen.

Ik heb het gister al geroepen ik geef 10euro als iemand zijn fransbomber op offert voor een goede video.
Er was nog een ander lid die dat ook deed, dus nog 7 te gaan en we weten wat deze bak voor prestatie in huis heeft!
Kom op mannnen schenk dat tientje ��������. Als die bak niets is heb je nog paar weken om wat bij te kopen, is het wel wat kan je wellicht je show erop aanpassen.

Schande kerel; vroegtijdig afsteken zorgt voor een vuurwerkverbod, zeker zulk een gruwelijke box! :copper:

Prima oproep. Ik heb dit, omdat het zo'n goed idee is, ook nog even per mail aangegeven bij de omgevingsdienst. Hoop dat ze er wat mee doen.

Back
Bovenaan