Het grote kraslot topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een topic over de staatsloterij hebben we al, maar hierbij dan ook een topic voor de mensen die een kraslot kopen in december. Laat het hier weten.

Koop altijd in december een paar van die grote krasvellen, sommige doen het per dag maar ik kan mezelf er nooit aan houden :D

Kraslot heb ik ieder jaar wel meestal krijg ik er 1 of 2 in mijn schoen, mag de kleine haar schoen zetten bij opa en oma en krijgen papa en mama ook wat erin.:p

Hebben hier met collega's elk jaar een foute Sinterklaas avond, met een dobbelspel. Daar worden regelmatig krasloten cadeau gegeven, heb er daar wel eens 1 of 2 mee gewonnen. Maar niets mee gewoon helaas.

Ook hier zijn ze elk jaar vaste prik!
Ook netjes dag voor dag krassen en dan op de 31e laatste vakje dan inleveren en staatsloten kopen.

Ook hier zijn ze elk jaar vaste prik!
Ook netjes dag voor dag krassen en dan op de 31e laatste vakje dan inleveren en staatsloten kopen.

Dit vind ik wel een mooie om ook eens te proberen :thumbup:
Wij halen er vaak 2 en dan gaan ze vrijwel gelijk open.
Het is me nog nooit gelukt om tot de 31e 1 voor 1 te openen.

Dat is wel erg vroeg. Ik mag van mij zelf ook pas in december een december lot kopen.

Ik heb het 3/4 jaar gedaan en ik ben er mee gestopt.
Kras je 5 euro bij elkaar en een gratis kraslot, zeggen ze bij de Primera tegen me, je kan die 5 euro ook uitbetalen in gratis krasloten.
Ga je naar huis met 3 krasloten, heb je 2 x niks en een gratis kraslot, die wissel je in... En dan heb je niks.
Ik krap wel ergens anders...

Maatje van me had 100 decemberloten van 2019 gekocht aangezien de 2 hoofdprijzen nog steeds niet eruit zijn...Heb helpen krassen, maar helaas, geen hoofdprijs tot nu toe.

Moet er altijd in december ook wel eentje hebben. Ja, op een gewone kalender kan je ook prima aftellen, maar dit is toch leuker. Elke ochtend even krassen en je beseffen dat de jaarwisseling weer een dagje dichterbij is gekomen. Verhoogt bij mij echt de kriebels!

Bovendien zit het me meestal mee en verdien ik mijn lot ook nog weer terug. Gratis op een leuke manier aftellen, wat wil je nog meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan