[Fotos, videos, berichten] Bevel 23 - 02 - 2008

Overzichtje van de mensen die morgen naar Bevel gaan:
Aanvullingen en wijzigingen van harte aanbevolen:

Red Baron
Black Baron
Joe-Crash
Firespree
Gerwin
Giron
Kruitsnuiver
Mantronix
Moontan
Mattenfreak
Maris
Omepje
Ruben 3
Vincmeister
VoreifelRambo
Masterblaster
Pyro-Rola
PyroManiac
Thunderking
Saind
Mi-Shell
Mor-Tier
mafkaas

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand die een buienradar van bevel heeft ? kan niks vinden en hier in DRENTHE plenst het al sinds afgelopen nacht :bonk:

behoorlijk lijstje :) kunnen we niet anders een plek afspreken in bevel waar we elkaar kunnen meeten?

Laatst bewerkt door een moderator:
hehe best lijstje:D Ik heb gisteren het weerbericht van BE zitten kijken en het zag er niet al te best uit. zondag zou droog worden dus mischien dat we die overgang mee maken:)

Weet iemand hoe het daar is qua parkeergelegenheid, zijn er voldoende parkeerplekken, en waar kan je het beste staan met je auto.

anyways het weer voor belgie volgens het belgische KMI:

Weersverwachting voor morgen zaterdag
Zaterdag is er meestal veel bewolking en blijft het overwegend droog, op wat lokaal gedruppel na. De maxima liggen tussen 8 graden in Hoog-België en 12 à 13 graden elders. Zwakke tot matige en aan zee matige tot vrij krachtige wind uit westzuidwest tot zuidwest.

Tijdens de nacht van zaterdag op zondag is het droog met wolkenvelden een aantal opklaringen. Vooral in de Ardennen en het zuiden kan er nevel of mist gevormd worden. Minima tussen 4 en 9 graden. Zwakke tot matige en aan zee matige wind uit zuidwest tot zuid.

windkracht 3 tot 4

De exacte weers voorspelling voor het centrum van Belgie, waar Bevel onder valt:

temperatuur: 12 graden savonds dalend naar 8 graden
wind: kracht 3 tot 4 west zuid west rdraaiend naar zuid west
bewloking: eerst zwaar bewolkd, maar droog. savonds opklarend
neerslag: waarschijnlijk droog

Parkeren moet niet zo een probleem zijn er is een parkeerterrein vlak in de buurt.. of die beschikbaar is.. dat weet ik niet. Het vuurwerk zal ten opzichte van 2006 een 90 graden anders opgesteld staan. Dit om een groter publiek te kunnen laten genieten van de fronten.

Laatst bewerkt:
zo heb me crew trui vandaag ontvangen van shirtcity :) mooie opdruk :)

ik ben dus vanavond te herkennen aan me witte trui met onze CF logo in kleuren :)

Gegroet en tot vanavond voor diegene die komen ;)

uit de media....

Het hoogtepunt van het tachtigjarig bestaan van voetbalclub KFC Bevel is een groots vuurwerk, dat aangeboden wordt door een ex-lid van de club. Het kleurrijke spektakel vindt plaats op zaterdag 23 februari en start om 21.30u aan de terreinen van de club in de Laarstraat. Er zijn ook twee gratis vaten.

Zo, we (Pyromaniac en ik) zijn net thuis.
Het was een leuke show, we hebben Moontan en Mattenfreak en Kruitsnuiver en BlackBaron en RedBaron en nog wat andere mensen ontmoet:)
Er was een mini mascleta met een paar Cobra 6en en Trueno's:D
Was echt een pracht show:)

zo na 135km rijden zijn we weer terug in brabant (bij pyro-rola) we hebben genoten, we hebben stef, kruitsnuiver, mattenfreak, redbaron, blackbaron, moontan en foreifelrambo (zoiets) en nog aantal mensen ontmoet :)

was zeker leuk,

alleen tijdens filmen had ik wel beter flinke stuk naar achteren moeten gaan omdat beetje TE TE dichtbij stond bij de shells waardoor niet ALLES perfect in beeld heb,,, maarja had er niet echt rekening mee gehouden maar ach het staat op film :)

Gegroet,
Pyromaniac

het was echt een oud en nieuw belefenis, met je neus er bijna bovenop! was een hele leuke show, niet te klagen :)

het was ook heel leuk om de mensen eens te zien die hier op het forum rondhangen, gezellig gekletst, maar ruben, maak je verhaal eens af van die klappertjesbom??? :D

zo ook weer thuis was het rije wel waard mooie show en de combra's gingen lekker

nog een paar mensen gemeet en oude bekende gezien het was weer gezellig

houdoe wa"R

Back
Bovenaan