[Fotos, videos, berichten] Bevel 23 - 02 - 2008

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Waar: Bevel, Belgie
tijdstip: c.a 22:00
firma: DBK Fireworks
kaliber: 8 Inch

Extra info:

een leuk vuurwerk met een aantal grote Italiaanse en Spaanse verassingen!.

Ik heb deze informatie uit de kalender gehaald.
Zijn er nog mensen die na deze show toe gaan?
Ik zal er in ieder geval wel bij zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar: Bevel, Belgie
tijdstip: c.a 22:00
firma: DBK Fireworks
kaliber: 8 Inch

Extra info:

een leuk vuurwerk met een aantal grote Italiaanse en Spaanse verassingen!.

Ik heb deze informatie uit de kalender gehaald.
Zijn er nog mensen die na deze show toe gaan?
Ik zal er in ieder geval wel bij zijn.

Als het goed is Omepje, gaan hier meer mensen naar toe.
Ik ben van de partij, Kruitsnuiver,Gerwin, Giron.
Van PW crew: Red Baron, Black Baron, Firespree. Joe |Crash
Zal weer een mooie show worden. Ik ga je zien daar.

:bye:

Laatst bewerkt:
Ik moet even kijken of ik kan, anders ga ik natuurlijk:)
Me vader had het er over dat we dan wel in een hotel moesten overnachten:P

Sorry mijn auto is al vol voor als er nog mensen mee wilde rijden, en zoals Moontan al aan geeft zullen we daar met een hoop mensen zijn.
Ik heb er zin in. :bye:
Giron

Bevel 23 - 02 - 2007

is deze niet al geweest? of loop ik weer te lallen met mijn slaperig hoofd?
als dat zo is waar ligt bevel dan? mijn routenet kan em niet vinden :S

dit weekend zijn de eerste voorbereidingen begonnen voor de show van Bevel over 2 weken. wat fotos van deze voorbereidingen:

DBK_VOORBEREIDING_BEVEL_23-02-08_009.JPG

3 en 4inch shells die uitgesorteerd liggen per effect en kaliber. shells van onder andere Weco, Vulcan en Skyline

DBK_VOORBEREIDING_BEVEL_23-02-08_008.JPG

3, 4 en 6 inch Brilliant Brocade with red pistil van Nico. Ze zijn een beetje vuil omdat ze niet geschoten zijn bij een vorige show ivm met slecht weer. En dus weer uit de buis gehaald zijn.

DBK_VOORBEREIDING_BEVEL_23-02-08_000.JPG

een deel van de blokken voor Bevel. In de 2inch buizen zitten shells per onsteker iets speciaals voor in de show :wink:

DBK_VOORBEREIDING_BEVEL_23-02-08_001.JPG

Het (aluminium) materiaal zoals bakken om kleine blokjes\potjes in te zetten. Waaier stellingen voor Singleshots en Candles. En mortierrek beugels

tot zover een kleine foto update. Er is nog wel meer wat ik zou kunnen melden.. Maar er moet wel iéts als verassing blijven natuurlijk :D :wink:

Ziet er geweldig uit Jack bedankt voor deze leuke update!
Zal een knaller van een show worden zo te zien :wink:
:bye:

Is het de moeite waard om vanuit amstelveen te gaan rijden voor deze show? Ziet er namelijk leuk uit allemaal!

Is het de moeite waard om vanuit amstelveen te gaan rijden voor deze show? Ziet er namelijk leuk uit allemaal!

Ik denk het wel.

We hebben best wat in de planning, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen :)

Het is zeker geen "schiet maar een end weg door elkaar bont" vuurwerkshowtje die je zo nu en dan in Nederland ziet. We schieten een zogenaamd ge-thematiseerde vuurwerkshow. wat zoveel wil zeggen dat de show opgebouwd is in (effect en\of kleur) themas.

Laatst bewerkt:
Zo zeg, dat ziet er erg goed uit moet ik zeggen.
Bedankt voor deze zeer leuke foto's.
Ik heb er zin aan.

DANK U! Ik ben dus ook zeker van de partij. Als er nog mensen mee moeten rijden vanuit de omg amsterdam stuur me maar een pb,tje. Het is wel in de auto van mijn vriendin en dat is een klein fiatje dus max 2 mensen mee.

Ik ben toch wel blij om te lezen dat er mensen naar uitkijken wat we van plan zijn. En helemaal uit Amsterdam afzakken om een show van ons te willen zien :D

Euu wilt gij niet gaan vloeken tegen een drenth :mad: Das nog altijd minimaal 12 KM reisen. Ik weet niet hoe iedereen er op komt dat ik uit groningen kom maar. Ben geboren en getogen in Drenthe en zit alleen in Groningen op school :)

Back ontopic ?

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd wat er allemaal komen gaat, maar de berichten die ik tot nu toe zie beloven heel wat.

Ik kom uit enschede voor de show haha

Back
Bovenaan