Foto updates en nieuws

Bij deze even wat leuke plaatjes.

De nieuwe topfoil.
IMG-20151007-WA0007.jpg

Productie.
IMG-20151026-WA0001.jpg
IMG-20151026-WA0000.jpg
IMG-20151026-WA0004.jpg

Het inpakken in transport verpakking.
IMG-20151108-WA0006.jpg
IMG-20151106-WA0000.jpg

De container vullen.
IMG-20151108-WA0007.jpg
IMG-20151108-WA0008.jpg

Gr
Evolution Fireworks

Het mooiste blijft de container die geladen wordt - op alle dozen pijltjes met deze kant omhoog en dan de dozen op de kant er bovenop leggen haha :D

Misschien een gekke vraag,

Maar zijn jullie op dit moment bij Evolution zenuwachtig hoe alle nieuwe producten gaan presteren? Is in het verleden bij verschillende importeurs voorgekomen dat producten anders waren bij aankomst in Nederland of niet presteerde zoals ze zouden moeten.

Jullie hebben natuurlijk nu een hoop nieuwe producten en wijd verspreid netwerk met winkels die ze gaan verkopen. Ik kan mij dan zo voorstellen dat dit jaar wel het jaar van de waarheid is.

Ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig hoe jullie deze maanden beleven en of dat heel veel extra spanning met zich meebrengt.

Denk dat het voor iedere importeur elk jaar weer drukke en spannende tijden zijn.

Mooi foto's, bedankt daar voor.
En idd erg mooi die witte omslag dozen.

Denk dat het voor iedere importeur elk jaar weer drukke en spannende tijden zijn.

Mooi foto's, bedankt daar voor.
En idd erg mooi die witte omslag dozen.

Dat is ook zo, maar vraag het expres hier omdat dit jaar wel echt grote doorbraak is van Evolution met zoveel nieuwe producten voor in vergelijking een wat kleinere importeur :).

Ook omdat Marcel altijd eerlijk en open is vraag ik het!

Misschien een gekke vraag,

Maar zijn jullie op dit moment bij Evolution zenuwachtig hoe alle nieuwe producten gaan presteren? Is in het verleden bij verschillende importeurs voorgekomen dat producten anders waren bij aankomst in Nederland of niet presteerde zoals ze zouden moeten.

Jullie hebben natuurlijk nu een hoop nieuwe producten en wijd verspreid netwerk met winkels die ze gaan verkopen. Ik kan mij dan zo voorstellen dat dit jaar wel het jaar van de waarheid is.

Ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig hoe jullie deze maanden beleven en of dat heel veel extra spanning met zich meebrengt.

Hey Cornel.
Uiteraard ben ik momenteel erg zenuwachtig.
Tenslotte zijn er 41 kindjes onderweg waarvan je hoopt dat de Chinees het zo heeft geproduceerd als jij wilt.
Nu hebben we erg goede afspraken gemaakt echter is het pas zeker als we ze in Duitsland gaan testen.

Uiteraard houden we jullie op de hoogte.

gr
Marchel

Evo is op dit moment ook te vinden in het mooie duitsland op de beurs.
Hier onder fotos van onze sfeer volle stand.

IMG-20160128-WA0003.jpg
IMG-20160128-WA0001.jpg
IMG-20160128-WA0002.jpg
IMG-20160128-WA0000.jpg

Inmiddels is er veel interesse vanuit diverse landen en ligt momenteel de focus op Duitsland.
Daar we een samenwerking gaan opzetten is deze gelijk met wat ideetjes gekomen welke eigenlijk best wel gaaf zijn.

Merchandising van Evolution.
En ook ons team zal iets moois krijgen om goed voor de dag te komen.

T-Shirt Tunder Storm  EVOLUTION FIREWORKS.jpg

T-Shirt Profire   EVOLUTION FIREWORKS.jpg

gr
Evolution Fireworks

Ziet er zeker goed uit, zag ze al voorbij komen op Facebook.
Pro-Fire vind ik het mooiste van de 2, maar las al dat de smaken flink verdeeld zijn hehe. Kunnen we dit daadwerkelijk verwachten in een webshop o.i.d.?

Ik zou overigens de www. er vanaf halen, dat is niet van belang. :wink:

Back
Bovenaan