Foto updates en nieuws

fraaie shirts met voor ieder wat wils. Zelf heb ik ook meer met de profire, maar de thunder mag er ook zijn

In Duitsland staan ze te 'trappelen'om spullen te kunnen kopen van Evolution,goed bezig!En zijn de BAM nummers er doorheen?

Er is idd veel interesse bij onze oosterburen.
Evolution Fireworks international word volgende week officieel opgericht.
Verder zijn alle benodigde documenten van de reeds bestaande items aangereikt bij de BAM en verwachten we de id nummers 2e week augustus te ontvangen.

gr
Evolution Fireworks

Er is idd veel interesse bij onze oosterburen.
Evolution Fireworks international word volgende week officieel opgericht.
Verder zijn alle benodigde documenten van de reeds bestaande items aangereikt bij de BAM en verwachten we de id nummers 2e week augustus te ontvangen.

gr
Evolution Fireworks

Dat is goed nieuws:applause:,ook ik zal dan zeker wat bestellen,zodra het bij de verkoop punten in hun Assortiment zit :yes:

Zo.
De voorbereidingen voor onze 1e eigen product demonstratie zijn in volle gang.
Er staat veel verandering op stapel welke ook in het verslag van vwc bekend zullen worden.
Het betreft hier een besloten demo echter is er veel openbaar terrein.
Onze demo zal plaatsvinden op zaterdag 6 augustus bij Bowling 2000 te bocholt Duitsland waar wij rond de klok van 22:00 zullen starten met ontbranding.

gr
Evolution Fireworks

Hoop dat we daar veel mooie films van krijgen alsook de nieuwe producten. Succes gewenst alvast Evolution...

We hebben onze eigen 4k set bij.

Verder is VWC present.
Vuurwerkbieb is er.
Pyroworld komt ook een kijkje nemen.
Verder is het Duitse forum ook vertegenwoordigd en komen er nog een aantal privé filmers.
En een kleine kant dat het Bosche tv73 ook langs komt voor een impressie.

Gr
Evolution Fireworks

Laatst bewerkt:
Zo.
De voorbereidingen voor onze 1e eigen product demonstratie zijn in volle gang.
Er staat veel verandering op stapel welke ook in het verslag van vwc bekend zullen worden.
Het betreft hier een besloten demo echter is er veel openbaar terrein.
Onze demo zal plaatsvinden op zaterdag 6 augustus bij Bowling 2000 te bocholt Duitsland waar wij rond de klok van 22:00 zullen starten met ontbranding.

gr
Evolution Fireworks

marchel word er in nederland ook nog een product demonstratie gehouden of enkel in duitsland.

marchel word er in nederland ook nog een product demonstratie gehouden of enkel in duitsland.

De demo is voor al onze nieuwe en bestaande dealers waardoor er in NL geen extra dealer demo geschoten zal worden,althans is dit nog niet de bedoeling daar we druk bezig zijn de groei in goede banen te leiden.

Gr
Evolution Fireworks

Goed dat er een demo komt Marchell. Ik weet niet of ik er bij kan zijn. Dat hangt van vervoer af.
En anders is het afwachten op de films die er gaan komen.
Ik hoop dat alle Sunbeams geshowd gaan worden.
Komen er vele nieuwe producten dit jaar?
Veel succes!!

Goed dat er een demo komt Marchell. Ik weet niet of ik er bij kan zijn. Dat hangt van vervoer af.
En anders is het afwachten op de films die er gaan komen.
Ik hoop dat alle Sunbeams geshowd gaan worden.
Komen er vele nieuwe producten dit jaar?
Veel succes!!

Er komen ongeveer een 30 nieuwe items.

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan