Foto updates en nieuws

Hey marchel,

Komen de merchandise shirtjes nog??

Romano

We zijn hier druk mee doende.
Om de shirts in de opzet te maken zoals we willen moeten we in China gaan kijken.
We willen goede kwaliteit maar het moet ook betaalbaar blijven.
Wij hoeven er.eigenlijk geen winst op te maken daar wij het als reclame zien.

Ik houd iedereen op de hoogte.als er.vorderingen zijn.

Gr
Evolution Fireworks.

Hebben jullie de Gold Willow Cracker gezien op Facebook? :droolthum

Verder zijn de Purple Haze en de Green Flashing ook alvast te bewonderen. Ook beauties!

Zo.
De voorbereidingen voor onze 1e eigen product demonstratie zijn in volle gang.
Er staat veel verandering op stapel welke ook in het verslag van vwc bekend zullen worden.
Het betreft hier een besloten demo echter is er veel openbaar terrein.
Onze demo zal plaatsvinden op zaterdag 6 augustus bij Bowling 2000 te bocholt Duitsland waar wij rond de klok van 22:00 zullen starten met ontbranding.

gr
Evolution Fireworks

Ik heb een aantal vragen over de productdemonstratie van zaterdag 6 augustus.
Hoe zal de demo eruit zien? Worden alle nieuwe producten geschoten? Worden de bestaande toppers ook getoond? En wordt dit alles afgesloten met een eindshow? Is het vanaf het openbare terrein goed te volgen?

Ik stel al deze vragen, omdat Bocholt nou niet bepaald naast de deur ligt. Het is namelijk ruim 1:45 uur rijden voor ons. We hopen dat u bovenstaande vragen kunt beantwoorden, want dan kunnen we een beslissing maken.

Met knallende groet,
Pyrofan#1

Beste Pyrofan.
Zie commentaren bij je vragen.

gr
Evolution Fireworks

Ik heb een aantal vragen over de productdemonstratie van zaterdag 6 augustus.
Hoe zal de demo eruit zien?
Net als alle andere demo's.
Genodigden kunnen binnen om te kijken naar dymmy's, kennis maken met de personen achter Evolution en krijgen een presentatie over het bedrijf.
Worden alle nieuwe producten geschoten?
Er worden een aantal nieuwe items geschoten maar niet alles.
Worden de bestaande toppers ook getoond?
Er worden idd ook een flink aantal bestaande items geschoten.
En wordt dit alles afgesloten met een eindshow?
Er volgt idd een afsluitende finale.
We hadden al wat leuk speelgoed qua F4 ingekocht echter is dit later afgewezen dus sluiten af met een leuke consu finale.
Voor volgend jaar zijn er reeds plannen om op het nabij gelegen water te schieten, en ben daar ook al druk mee.
Is het vanaf het openbare terrein goed te volgen?
Naar mijn weten is er voldoende gelegenheid de demo te bekijken.

Ik stel al deze vragen, omdat Bocholt nou niet bepaald naast de deur ligt. Het is namelijk ruim 1:45 uur rijden voor ons. We hopen dat u bovenstaande vragen kunt beantwoorden, want dan kunnen we een beslissing maken.

Met knallende groet,
Pyrofan#1

Ik heb er al enorm veel zin in, ben zeer benieuwd naar de kwaliteit van de nieuwe producten.
Tot zaterdag :bye:.

Back
Bovenaan