Foto updates en nieuws

Beste allen.
Ben net thuis.
Doodmoe naar deze.lange maar zeer leuke dag.
Morgen zal ik wat langer verhaaltje maken.
Maar voor nu weltrusten.

Gr
Evolution Fireworks

Je zal best wel moe zijn ja, geloof ik graag. Komt veel bij kijken he zo,n demo.
Maar je hebt het perfect gedaan hoor. Je vuurwerk ziet er allemaal goed verzorgd uit.
Jammer dat een aantal nieuwe producten niet geshowd konden worden, maar dat is een bekend verhaal.
Uitschieters voor mij deze avond waren toch wel alle Sunbeams, Fairytail ass,Solar Storm en Euphoric happyness.
Dank voor de goed verzorgde catering en veel succes!! Het is je van harte gegund.

Je zal best wel moe zijn ja, geloof ik graag. Komt veel bij kijken he zo,n demo.
Maar je hebt het perfect gedaan hoor. Je vuurwerk ziet er allemaal goed verzorgd uit.
Jammer dat een aantal nieuwe producten niet geshowd konden worden, maar dat is een bekend verhaal.
Uitschieters voor mij deze avond waren toch wel alle Sunbeams, Fairytail ass,Solar Storm en Euphoric happyness.
Dank voor de goed verzorgde catering en veel succes!! Het is je van harte gegund.

Hallo,

Inderdaad fantastische producten gezien. Zeker de moeite waard om naar Bocholt te rijden.
En gewoon op een redelijke afstand alles goed kunnen zien.
Marchel bedankt.

Mega Vuurwerk Leeuwarden
www.megavuurwerkfreaks.nl

Komen er nog films online van de demo van gister? Hoor goeie verhalen dus ik denk dat meerdere freaks nieuwsgierig zijn...

Nou ik ben ook erg benieuwd of t happy hardcore assortiment geschoten is... Erg veelbelovend zoals zovele nieuwe producten. Evolution is erg goed bezig. Super...

Nou ik ben ook erg benieuwd of t happy hardcore assortiment geschoten is... Erg veelbelovend zoals zovele nieuwe producten. Evolution is erg goed bezig. Super...

We hebben deze geschoten.
E her kwam deze wat tam over.
Dit kan ook zijn gekomen door een andere schietvolgorde.
We wa then even op de beelden van onze filmer en gaan het dan vergelijken en indien nodig voorleggen bij onze fabrikant hoe te handelen.

Gr
Evolution Fireworks

Complimenten Marchel, was een mooie en goede demo gisteren.
Catering was top geregeld, lekker eten kennen ze daar in Duitsland wel.
Heb van veel producten enorm staan te genieten en zou die regelrecht in mijn collectie willen hebben.
Bedankt voor een top avond.

We hebben veel vuurwerk mogen zien gisteren, maar naast de kwantiteit ook zeker veel kwaliteit. Prachtige producten zaten erbij, artikelen die ik met oud&nieuw heb gezien, kwamen nu ook beter over, een paar maanden drogen scheelt dus echt! De catering was heerlijk, krijg er trek van als ik er aan denk. :p

Films staan in de topics online, er volgen er later nog meer van producten die er vorig jaar al waren.
De afspeellijst van YouTube staat hier;
https://www.youtube.com/playlist?list=PLrqj-T32ZIMvtYVrmz3th7MKkuB6Z1ElR

Back
Bovenaan