[Fireworks Specials] Crackle King

Wat een blok zeg, ziet er op film echt heel goed uit. Eens kijken of we hem dit jaar mee kunnen nemen.

Niet gezien, echt gemist, maar wat een dikke doos zeg. Zeker ook voor de prijzen die hier vermeld staan. Mocht je een dikke crackling wolk willen is dit wel een topper!

De omlabeling doet in de voorverkoop 100 euro, kan je ook nog afhankelijk van de winkelier voor 20 of 25 euro gratis vuurwerk uitzoeken

Had de Royal match bij Orthen voor 75euro. Was 100 maar met bf deal 25% korting :)

Adviesprijs niet bekend maar kwam net een paar keer Broekhoff tegen als importeur. Leuk om te weten.

ik zou deze boven de transbomber kiezen voor de burst en crackling als ik heel eerlijk mag zijn :p
toch maar 4 van besteld voor een project dit jaar (Finale project) dit jaar ook alles filmen haha

Zie deze net pas voor het eerst en ik zat echt te genieten van dez crackling bak met zijn zeer zware burst knallen. Private label zie ik, vraag mij af waar dan te verkrijgen ?

Zie deze net pas voor het eerst en ik zat echt te genieten van dez crackling bak met zijn zeer zware burst knallen. Private label zie ik, vraag mij af waar dan te verkrijgen ?

Orthen heeft hem en ook te verkrijgen onder de naam royal match bij verschillende dealers.

De andere identieke (Royal Match),is van de Firework Specials lijn.Strike Performance,is bij diverse winkels te verkrijgen verspreid door het land o.a in Rijswijk,Rotterdam,Elst en in een aantal shops net over de Nederlandse grens vlakbij Sittard en Hengelo

Prima ding, zou persoonlijk wel voor de Transbomber gaan. Wat meer variatie

Ik had ze beiden en had transbomber een poosje later afgestoken. Transbomber deed het zeker goed, maar ik vond de crackle king voor die €65 alsnog beter puur vanwege de super burst voor 25mm en mega spreiding. Als ik hem nog tegenkom dit jaar voor rnd de €70 neem ik er gelijk 2

• Like
Waarderingen: BENZ
Back
Bovenaan