[Fireworks Specials] Crackle King

Nou ik kan je vertellen deze is live heeeeel dik, bizarre klappen en zeer grote spreiding. We waren met 4 freaks allemaal onder de indruk van dit kleine bakkie.

• Like
Waarderingen: BENZ
Net afgeschoten en wat een blok niet verwacht. 2 keer besteld bij mysterydeal vuurwerkoutlet geen spijt van!

Zojuist in de straat afgestoken en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was! Wat een burst!

Toch echt wel de meest verrassende bak vd avond, wat een burst en klappen, tempo mag iets omhoog maar per 2 is deze echt heel goed!

Wat een top blokkie. Is me deze avond het meest bijgebleven. Komt volgend jaar zeker weer in de collectie!

Buurman Jan was weer van de partij met een aantal dozen, waaronder deze (omlabel tenminste)

SU BLIEM, echt waar de mines tot aan mijn bovenlip en die effecten met burst zeer goed.
Moest even huilen toen ik m zelf niet kreeg bij outlet maar nu dus toch gezien gheheh

P.s Caïro klapt harder als je dat wilt weten, effecten waren ook niet mooi rond zoals de Caïro maar toch echt wel heel erg goed.

Vond dit ook echt een dikke bak, keiharde burst, bij mij ging het tempo richting het einde er goed in, wat een geweld

Deze gekregen als mystery box en hij is zeer goed bevallen, crackling was lekker groot en de mines waren ook hartstikke mooi. Voor 60eu was deze box zeer maar dan ook zeer goed bevallen! Als deze volgend jaar weer voor een mooie prijs te koop is neem ik hem weer gelijk mee :D.

Back
Bovenaan