[Fireworks Specials] Crackle King

Hoe meer ik de film bekijk hoe enthousiaster ik ben.
Leuke box voor die mysteryprijs

Twijfel nu zelfs of ik deze voor of na 12uur ga neerzetten.

Zo, als die net zo snel gaat als het filmpje hierboven dan komt deze volgend jaar in huis! Eerste filmpje vond ik 'm te traag maar nu vind ik 'm geweldig. Denk dat ik 'm anders ergens wel alvast bestel en laat liggen tot volgend jaar, want ik wil deze echt niet mislopen en sowieso weet je niet hoe die volgend jaar gaat presteren.

Maar gaat deze nu zo langzaam als op het productfilmpje? Of schiet ie binnen 30 sec leeg?

Hoe dan ook,heb er zojuist 1 besteld en nu maar hopen op de langzame versie.

Laatst bewerkt:
Bij nader onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat ook dit een omlabeling is van de crackle King net zoals de Royal match.

Met dank aan pettemans voor de recente upload, gegevens zoals kruit, schoten en kaliber komen 1 op 1 overeen met de crackleking.
Namelijk:
1400gr NEM
100sh
25mm
40-55sec

Bij nader onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat ook dit een omlabeling is van de crackle King net zoals de Royal match.

Met dank aan pettemans voor de recente upload, gegevens zoals kruit, schoten en kaliber komen 1 op 1 overeen met de crackleking.
Namelijk:
1400gr NEM
100sh
25mm
40-55sec

Heel mooi!
Hopelijk komt hij nog op tijd binnen.

Heb zelf de royal match besteld en begreep idd dat de container al in NL was dus we gaan het zien.

voor 20mm niet slecht, die tempo-opbouw was wel nodig. 00u of als finale gaat het wel wat tekortschiet, vrees ik, dan liever 30mm of 25mm op z'n minst. Of schieten volgorde 3>4>1+2

Kreeg hem bij de outlet helaas niet mee. Als ik hem zo zie had ik hem er erg graag bij willen hebben zeg, hopelijk volgend jaar!

Back
Bovenaan