Fire Emblem

Heb er weer een favoriet bij,geweldig dikke spinners,met gote rood/blauwe boeketten

Laatst bewerkt:
Ik had er twee tegelijk afgestoken in V-shape. Dat geeft al een prachtig spektakel. De prachtige tails met mooi gekleurde boeketten, heerlijk! :D

Ook deze zat dit jaar in mijncollectie. Prachtige helder witte uitgevoerde spinningtails met een goede multicolor peony, om van te smullen. Royal heeft mijn hart gestolen! Dit jaar 5 cakes van royal in mijn collectie gehad, dit gaan er komend jaar meer worden!!!!!

echt een hele toffe cake alleen viel die bij ons om en die recht onder iemand ontplofte, gelukkig niks ergs gebeurt maar het had verkeerd kunnen aflopen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier mijn filmpje van twee stuks tegelijk! (Even op 720p kijken voor wat beter beeld)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echt prachtig :D

Dit jaar twee van deze jongens de lucht in zien gaan. Het waren er twee van dit jaar. Ondanks dat zaten er toch grote verschillen in.

De eerste schoot hem snel leeg met redelijk tot goede burst. De tweede ging een stuk langzamer en knalde aanzienlijk zachter.

Het blijkt maar weer dat vuurwerk handwerk is.

Desalniettemin is het een goede cake.

9831063.3a067bd8.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Van alle cake,s met spinning tails naar peony vind ik dit nog steeds de beste.
Er zit een goed tempo in de cake, en de spinners/tails zijn prachtig wit.
Hij lijkt een beetje op de Weco Poisenous Spider, maar dan in het klein natuurlijk.

Deze waren vandaag ook te zien in de show van Nijverdal. Nu maar even op mijn verlanglijstje gezet. wat een geweldige spinning tails en een harde burst

Mooi filmpje Anaconda!
Heb er zojuist 8 stuks van besteld en alle 8 gaan er in W shape op, dus dat zal ook een mooi geweld worden:D

Hoe zit het met de boekt grootte? Ik wil namelijk de tails zien als detail, prachtig maar ik prefereer een mooi groot en compleet boeket.

heeft deze cake als hoodmoot de tails en zijn daardoor de boeketten niet wat ondergeschikt geworden?

geen ervaring en de filmpjes lijken mij theorie te ondersteunen. Maar liver eravringen zeggen uiteraard 10x meer.

Back
Bovenaan