Fire Emblem

Vuurwerkkoning, het maakt niet uit dat je beeld iets minder scherp is door druppels of andere zaken. Het is mooi dat je de moeite neemt om te filmen en het met ons te delen.

:)

znpk6p.jpg

hier een foto van deze cake
zondag komt er nog een filmpje bij;)

Die tails, daar valt je mond echt van open! Te gekke cake. Volgend jaar meerdere in mijn collectie! Gewoon omdat ik het wil...

Erg toffe cake, cool spinners en ook de boeketten zijn nog goed te noemen, lekker tempo ook, helemaal niks mis mee.

Dit jaar voor het eerst in de collectie gehad en ik moet zeggen dat dit geweldige potten zijn. Boeket leek groter dan voorgaande jaren :)

Wat een geniale bak dit!
Ik had er 6x in W-shape staan!
Echt wat een schoonheid aan tails die de lucht in ging, ik stond gewoon even stil, mond open en genieten van elk schot!
Leek wel een prof blok, film komt eraan!

De tails vielen mij een beetje tegen. Had meer spinning verwacht. Sommige gingen recht omhoog. Maar voor het geld zeker een topper.

Hier spinden ze er lekker op los Sh0ck! Het blijft een toppertje voor een goede prijs. De multicolor boeketten combinatie met de witte tails pik je er toch zou uit, echt een uniek blokje dat je meteen herkent.

Persoonlijk vond ik hier niet veel aan, bij mij gingen ze ook bijna allemaal recht omhoog en die die wel spinden zeer kort. Boeketten vond ik ook niet heel bijzonder.

Deze laat ik voortaan staan.

Alles in 1x afgeschoten, kon het niet laten haha ;D

Inhoud project:
4x Fire Emblem

Afvuur volgorde:
4x in I-shape

Gebruikt materiaal:
- Tape
- Tyraps
- Visco lont, Dikte: 3 mm, Brandsnelheid: 1 cm per seconde
- Quickfuse, 1,2 cm breed, Brandsnelheid: 5 meter per seconde
- Elektrische ontstekers

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had hem voor het eerst dit jaar, en wat ben ik blij dat ik ze gekocht hebt.
Ik heb de film van lid Anaconda gezien waarin hij deze schiet met 3 stuks in w-shape.
Dit heb ik nu dus ook gedaan, maar wat een mooi stuk vuurwerk was dit zo.
De spinning tails zijn echt beeldschoon.

Dit product moet ik nog even laten bezinken, ik weet niet wat ik er van moet denken.

De tails waren goed, maar had er meer van verwacht, de boeketten waren dan weer beter dan verwacht, maar deze cake koop ik juist voor de tails.

Ik moet mijn film maar eens terug bekijken, misschien dat ik hem dan weer fris voor me heb. :)

Had der 8 tegelijk gedaan, erg veel geweld. Maar volgende keer doe ik ze ook per 4, is een wat beter tempo denk ik.

Back
Bovenaan