Fire Emblem

Ja, ik heb het idee dat de prijzen op de website van Harings nog niet helemaal kloppen.
Daybreak voor 15 euro is wel erg goedkoop, en sommige potten van Royal worden dan weer boven adviesprijs aangeboden.
'k zou maar snel een kudde met Daybreaks bestellen als ik jou was...!

Bij mijn dealer, Harings, is deze 29,95 en de Daybreak 15,00! Dat wordt dus 2x Daybreak :devil:

Ziet er mooi uit!
Maar de boeketten lijken toch wel erg klein op die laatste film.
Twijfel ook nog tussen deze en de Daybreak...

Ik heb voor Fire Emblem gekozen. Qua prijs een stuk lager, en mooie witte tails, dit vind ik persoonlijk mooier dan gouden.
Ben benieuwd hoe hij bevalt!

Ik vond de Daybreak een stuk beter overkomen. De knallen waren een stuk harder en de boeketten groter. De tails van de Fire emblem waren misschien iets mooier, maar scheelt niet veel.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb hem afgestoken afgelopen nacht, voor het geld echt een topper! Prachtige tails een mooie boeketten. De knallen deden ook niet onder voor het andere vuurwerk.
Top ding!

Mensen mensen ik had 16 van deze jongens tegelijkertijd ontstoken en wat een geweld dat was zien jullie als de film klaar is:p

grtz
Pyromaniac 1975

Mensen mensen ik had 16 van deze jongens tegelijkertijd ontstoken en wat een geweld dat was zien jullie als de film klaar is:p

grtz
Pyromaniac 1975

mijn god hee , 16 stuks , das wel eeeeerg veel .
ik en michael / pyromaniac hadden er 2 tegelijk , en dat vond ik al genoeg .
was dan ook erg mooi , geweldige spinning tails gevolgd door dikke boeketten .
echt top .
volgend jaar weer .

Echt een topper dit.
Grote fel witte spinners, met een mooie multicolour boeket. Deze doet zeker niet onder voor die van Wolff.

Royal heeft een mooi assortiment op de markt weten te zetten.

DSC00283.jpg

Da's wel heel veel zeg! Ik heb het bij 6 tegelijk gehouden en dat was al een chaos, maar wel een zeer mooie chaos. Is wel het enige projectje waar ik van heb vergeten een foto te maken.

grtz
Pyromaniac 1975

filmpje gevonden op you tube, met het volgende bijschrift:

fire emblem vs daybreak de royal firework fire emblem kost 19.95 en telt 16 schoten de dynasty collection daybreak kost 24,- euro en telt ook 16 schoten. laat weten welke jij mooier vind.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mmmmm,
De tails van de eerste (fire emblem neem ik aan?) zijn echt veel beter. Uitwerking duidelijk anders dan de Daybreak. Moet zeggen er mooie kleuren en blinkers in de peony van de Fire Emblem zitten zo te zien. Als de burst nou ook een beetje gelijkwaardig is aan de Daybreak dan:
Is Fire Emblem de winnaar voor mij. En hij is nog goedkoper ook.

Back
Bovenaan