Fire Emblem

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1401
Artikelnaam: Fire Emblems
Bruto Gewicht: 1450 gram
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Silver rotation tail to red, white & blue
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: € 22,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk om te zien hoe ze van een cake met gewone peony's toch zo'n mooi product weten te maken! De kleuren zijn erg mooi (het blauw doet het hem :D ) en de tails maken het echt af! :)

Tijdens de demoshow van Vuurwerk Orthen/Royal Fireworks gisteren op vrijdag de 13e is deze cake door meerdere omstanders geroemd.
En persoonlijk vindt ik deze cake ook een van de beste uit de Red Factory collectie.
Hij kwam als eerste tijdens de demo aan bod en later in de finale show ook nog een een paar keer.
Prachtige, maagdelijke witte,tails die uiteindelijk exploderen in multicolour boeketten. Ondersteund door zeer harde burst
Een topper die zeker bij mij in de straat zal staan met O&N

Wat een topper van een cake. Geweldige tail, harde knallen, en prachtige boeketten. Deze staat ook zeker bij mij op de stoep over een aantal weken. :D

Ik volg jouw mening helemaal Fred:)
Een prachtige pot om de demo mee te beginnen en tevens ook een aanrader om nieuwjaarsdag mee in te luiden.
Hele mooie witte tails en een prachtig boeket.
Ik zat even raar te kijken vannacht(meteen op vuurwerkcrew kijken hoe duur deze was)toen ik zag dat deze geweldige cake maar €20 kost.
Extreme salute, zeg maar dag naar je plek in mijn lijstje van 'budget' cakes, want jij gaat plaats maken voor de Fire Emblem.
Een van mijn favorieten in de Royal Fireworks collectie:D

Goed filmpje pigi. Mooie witte spinning tails, geweldig effect vind ik. Soort Daybreak lijkt deze me? Wel een aanrader als ik het zo zie en hoor van de mensen die gisteren geweest zijn. Hij staat genoteerd.

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

fire_emblem.jpg

Ik heb geen Royal dealer in de buurt zitten, dus ik haal mijn "silver rotation tail" ofwel "silver whirl" wel uit Marijn cakes, aangezien zij daar ook een ster in zijn. Maar ik vind dit zeker een goede cake! De staart is echt lekker dik, en draait mooi rond. De knal is goed, en het boeket is vol en rond. Wel vind ik het boeket een beetje simpeltjes. Maar dat wordt eigelijk wel goed gemaakt door de rest van de cake!

Ik twijfel zelf nog een beetje, deze of toch Daybreak van Dynasty?
Vind ze allebei erg mooi namelijk.

Bij mijn dealer, Harings, is deze 29,95 en de Daybreak 15,00! Dat wordt dus 2x Daybreak :devil:

Back
Bovenaan