Fire Dome [Uitloop 2023]

Pohh deze heb ik even gemist in de freak, wat zonde zeg. Lijkt een mooi broertje van de branco inderdaad, en dat vond ik vorig jaar echt dé topbak van mijn collectie. Zou mooi zijn als deze mines ook zo machtig zijn, maar mijn gevoel zegt dat deze iets minder hoog en indrukwekkend zijn. Lijkt me wel een erg mooie box, ben benieuwd naar de straatfilms dit jaar! Erg mooi die verschillende schietrichtingen, even nog een keer genieten van de film.

Vorig jaar langs deze heen gekeken, maar zoals hij op de CR video te zien is is dit echt een topper. Combinatie van the branco, best solutions en rainbow chry. Deze pak ik zeker mee met de freakactie

Kreeg vandaag inderdaad telefoon dat hij afgekeurd is en uit mijn bestelling gehaald word. De final destination als vervanger gekozen. Hopelijk blijft het bij deze afkeuringen bij chinared.

Ik heb deze wel gewoon uitgeleverd gekregen, was daar ook verbaasd over. Maar nu heb ik wel een straatfilmpje.:tongue2: En het is een schitterende box!

Bohh wat een ontzettend dik blokje, zonde dat deze is afgekeurd. Niet 1 op 1 te vergelijken maar is zowat een Branco, Mega Willows en Noi-Z gecombineerd in 1 blok. Deze dit jaar maar eens zien te scoren

Deze wordt gewoon weer aangeboden, hoe zit dat nu met de afkeur van vorig jaar, is de kans groot dat hij nu wel uitgeleverd word? Mooie bak op die straatfilm!

Echt een hele leuke compound en inderdaad zoals hier al werd gezegd, het is een Branco in het klein. Prijs van 119 euro met 20% gratis vuurwerk bij diverse winkels maakt het toch wel een zeer interessant product om te kopen. Ik twijfel dan ook heel erg, aangezien ik het niet echt nodig heb, vind dat ik voor dit jaar voldoende vuurwerk heb en mijn vrouw belooft dat er niks meer blijft liggen van dat wat ik dit jaar heb besteld. Dus om te bestellen en dan perse dit jaar af te steken.. nee, dat vind ik niet nodig. Ik zet 'm wel op mijn wenslijst voor volgend jaar, dan koop ik 'm wel, alleen wat dan de prijs zal doen, dat is wel een dingetje, kleine prijsstijging neem ik dan wel op de koop toe. :)

Wat een bak is/was dit! Ik ben blij dat ik hem een keer gehad heb.
Echt hele dikke boeketten! Maar zelden tot nooit zo'n een lanceer geluid/kracht gehoord.
Mensen vroegen allemaal of het wel niet illegaal was. Ik hoop dat er mensen zijn die 'm gefilmd hebben.

Heb hem ook gehad helaas niet gefilmd, misschien iemand in de vrienden groep, maar wat een gave bak was dit zeg sluit me helemaal aan bij Grand Pyro, mega groote boeketten, super harde burst maar ook delancering van de mines was niet normaal.

Zojuist 1 besteld voor €99 +21% gratis vuurwerk. Vorige jaar gehad maar voor het prijs kon ik het niet laten liggen.

BTW: voor mede liefhebbers die het ook willen aanschaffen is te koop bij een China red verkooppunt in Nieuw vennep. "WEES "er snel bij ze hebben er nog 3.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: g3rb
Voor iedereen die daar in de buurt woont een absolute no-brainer. Helaas te ver weg voor mij, past daardoor niet meer in de route - anders wist ik het wel

Zojuist 1 besteld voor €99 +21% gratis vuurwerk. Vorige jaar gehad maar voor het prijs kon ik het niet laten liggen.

BTW: voor mede liefhebbers die het ook willen aanschaffen is te koop bij een China red verkooppunt in Nieuw vennep. "WEES "er snel bij ze hebben er nog 3.
Thx in de pocket, had er al bestelling staan dus dit was een no brainer

Ik vind het concept mooi, liked wel een Branco met daarna Knisternder Funkenhimmel, maar ik vind de effecten die eruit komen niet bijzonder. Veel groen en ik heb echt een hekel aan groen al helemaal met goud. Ik vind dat zeer goedkoop eruit zien dus niet voor mij. Je treft verder heel weinig filmpjes aan en dat is denk ik vanwege die afkeur. Ik zie ook dat deze nu rond 160 euro moet kosten. Geef me dan maar een Lion of Magic in the air.

Back
Bovenaan