vuurwerkduiven
VWC lid
Ziet er top uitOeps , ik lees je reactie nu pas !
Jazeker heb ik die .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er top uitOeps , ik lees je reactie nu pas !
Jazeker heb ik die .
Wel je plopkap erop? Bij mij was wind redelijk te horen.. maar het was dan ook echt een goeie windkracht 6Ik zelf heb gefilmd met iPhone 13 met een Rode VideoMic ME-L + Deadkitten, maar de wind is nog hoorbaar, komt dat gewoon door het extreme weer of doe ik wat fout?
Wat voor telefoon heb je en hoe heb je deze verbonden met je telefoon?Weet iemand hoe het kan dat de camera app er ineens mee op houd? Elke keer willekeurig tijdens het filmen van de show. Heb er een externe mic aan. De Røde stereo videomic pro.
Ja met de deadkitten op de mic, maar bij ons stond ook wel echt 6!Wel je plopkap erop? Bij mij was wind redelijk te horen.. maar het was dan ook echt een goeie windkracht 6
Een galaxy s24 ultra, met røde stereo videomic pro. Met verloop naar usb-c eraanWat voor telefoon heb je en hoe heb je deze verbonden met je telefoon?
Heb je er ook een TRS naar TRRS adapter op?Een galaxy s24 ultra, met røde stereo videomic pro. Met verloop naar usb-c eraan
Ja heb ik er tussen origineel van RødeHeb je er ook een TRS naar TRRS adapter op?
Al eens andere camera apps geprobeerd?Ja heb ik er tussen origineel van Røde
Dat niet. Kan ik wel eens doen! Aanraders?Al eens andere camera apps geprobeerd?
BlackmagicDat niet. Kan ik wel eens doen! Aanraders?
Ik heb nog een Rode Videomic Me-L ergens liggen. Maakt het geluid vele malen beter. Enkele keren gebruikt maar heb zelf een iPhone met usb-C dus kan hem niet meer gebruiken. Over de prijs komen we wel uit mocht je interesse hebben.Sinds kort heb ik een IPhone 15. Is er iemand met ervaring wat de beeld-, maar vooral geluidskwaliteit is van deze telefoon met vuurwerk? Ik heb al gezocht, maar kon nergens iets vinden van iemand die filmt met dezelfde telefoon.
Geluidskwaliteit is uit mijn ervaring op alle nieuwere iPhones kwa vuurwerk bijna identiek en dus slecht. Knallen klinken allemaal een beetje dof, dus een externe microfoon is inderdaad zeker aan te raden. Kwa beeld kwaliteit is iPhone 15 gewoon top. Ik zal een video linken wat je kan verwachten van de beeldkwaliteit, film zelf met iPhone 16 alleen de 15 zal je zo goed als hetzelfde resultaat geven. Is wel met een externe mic.Sinds kort heb ik een IPhone 15. Is er iemand met ervaring wat de beeld-, maar vooral geluidskwaliteit is van deze telefoon met vuurwerk? Ik heb al gezocht, maar kon nergens iets vinden van iemand die filmt met dezelfde telefoon.
De IPhone 15 heeft ook USB-C, dus heb zelf ook niet veel meer aan mijn Rode VideomicIk heb nog een Rode Videomic Me-L ergens liggen. Maakt het geluid vele malen beter. Enkele keren gebruikt maar heb zelf een iPhone met usb-C dus kan hem niet meer gebruiken. Over de prijs komen we wel uit mocht je interesse hebben.
Haha.. ik dacht er nog aan maar was te lui om even Google te openen vanaf welke iPhone dat wasDe IPhone 15 heeft ook USB-C, dus heb zelf ook niet veel meer aan mijn Rode Videomic![]()
Ik heb nog een Rode Videomic Me-L ergens liggen. Maakt het geluid vele malen beter. Enkele keren gebruikt maar heb zelf een iPhone met usb-C dus kan hem niet meer gebruiken. Over de prijs komen we wel uit mocht je interesse hebben.
De IPhone 15 heeft ook USB-C, dus heb zelf ook niet veel meer aan mijn Rode Videomic![]()