Feuerwerk-Wettbewerb Rodgau

Bedankt voor de filmpjes klasse man :) die van pyronauten die show was erg goed btw :)

Met dank aan onze vriend Voreifelrambo.
Pyronauten zijn overigens als 2e geeindigd.
Goede zaak Gerwin dat je de video,s bekeken hebt.
Kunnen we een goed beeld vormen wat ons te wachten staat.
Mooie shows maar ik doe het in ieder geval nog niet in mijn broek. :p

Het is alweer een maand geleden dat we nieuws hebben gebracht.
Afgelopen zondag hebben we tijdens een crewmeeting onze definitieve schietlijst vastgesteld en de ploeg die in Rodgau ons team gaat vertegenwoordigen.
De schietlijst gaan we na de wedstrijd op dit forum plaatsen en het team maken we later bekend.
Het team bestaat uit alleen maar crewleden.

Op papier ziet de show er prachtig uit. We hebben voor 725 euro aan vuurwerk uitgekozen voor een show van ruim 6 minuten.

De jury in Duitsland hanteert de volgende criteria:
- Kleurgebruik. Worden er diverse kleuren in de show verwerkt.
- Creativiteit van de show
- Hoe is het verloop van de show: niet al te veel lange pauzes
- Zit er een verassingselement in de show.
- Finale: is de finale herkenbaar en te onderscheiden in de show.
- Algemene indruk van de show

Wij zijn van mening dat wij (op papier althans) aan alle citeria kunnen voldoen.
En nu maar hopen dat de jury er over een maand ook zo over denkt. :p

Ooh dit belooft echt wat moois te worden.
Ik heb er vertrouwen in dat jullie een mooie show neer gaan zetten door al jullie ervaring en kennis erin te stoppen.
Bij deze alvast succes, en heel veel plezier maar dat zal vast wel lukken.

Ooh dit belooft echt wat moois te worden.
Ik heb er vertrouwen in dat jullie een mooie show neer gaan zetten door al jullie ervaring en kennis erin te stoppen.
Bij deze alvast succes, en heel veel plezier maar dat zal vast wel lukken.

Dank je Omepje. Supporters zijn altijd welkom !!!
:bye:

He gasten, super dat jullie hier aan mee doen zeg. Ben erg benieuwd naar jullie showtje. Het zou mooi zijn als er een nederlands team met de eerste prijs vandoor gaat.

Ja ja, wij doen er alles aan om een mooie show neer te zetten:)

Ik kan jullie zeggen dat het een zeer goed showtje word als het allemaal goed gaat tijdens de show op het schietveld, en dat we het totaal anders aanpakken als de rest tot nu toe.

Even wat kleine feitjes:
- we hebben voor 725euro vuurwerk wat op de bestel lijst stond
- we hebben voor 130euro vuurwerk buiten de bestel lijst om (max 15producten per team)
- totaal dus een ruime 850euro aan vuurwerk voor het showtje

- we hebben in totaal 91 cakes
- we hebben in totaal 10 fonteinen
- we hebben in totaal 8 single shot mortieren

Het zou heel gaaf zijn als er mensen van hier die kant op gaan, er is die 2 dagen erg veel vuurwerk te zien. waaronder dus 6 wedstrijd showtjes waaronder wij, een demo show van volgens mij Keller en elke avond is er ook een profshow te zien tot 6'' meen ik.

Kruitje

Ik zal het eens overwegen om jullie te komen steunen.Moet alleen kijken of ik dan vrij kan krijgen van mn werk.
Dus als ik het goed begrijp zijn er 8 shows in 2 dagen tijd?
6 van de teams en 2 prof shows?

Sorry Moontan, helemaal vergeten.
Ik ben de demo show vergeten, bedankt voor de verbetering.

IK wil het natuurlijk wel, maar zoals ik eerde aangaf moet het met werk geregeld worden en ik weet niet of dat lukt.
Maar het lijkt me supper mooi om jullie daar aan het werk te zien en elkaar te ontmoeten.

Aan de leden van de Crew, hoe gaat het met de ontwikelingen van de show. Staan alle producten al vast die er gebruikt gaan worden? Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen voor jullie. Zijn de plannen voor de show al meerdere keren veranderd of staat het thema en dergelijk al zeker vast? En hebben jullie mischien wat informatie over de andere teams?

Aan de leden van de Crew, hoe gaat het met de ontwikelingen van de show. Staan alle producten al vast die er gebruikt gaan worden? Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen voor jullie. Zijn de plannen voor de show al meerdere keren veranderd of staat het thema en dergelijk al zeker vast? En hebben jullie mischien wat informatie over de andere teams?

Alle producten staan nu vast en de bestellijst is reeds de deur uit:)
We hebben vele verschillende show elementen veranderd,verbeterd,weg gelaten en weet ik veel allemaal.
Al met al denken we dat er een heel leuk showtje uit komt rollen:D

Alle producten staan nu vast en de bestellijst is reeds de deur uit:)
We hebben vele verschillende show elementen veranderd,verbeterd,weg gelaten en weet ik veel allemaal.
Al met al denken we dat er een heel leuk showtje uit komt rollen:D

Ooh ok, de productenlijst is dus al helemaal vast gezet, dat is mooi om te horne. En waren jullie het allemaal met elkaar eens?
Hoelang zijn jullie nou met alles bezig geweest, de show schrijven, producten kiezen enz. enz ?

Ooh ok, de productenlijst is dus al helemaal vast gezet, dat is mooi om te horne. En waren jullie het allemaal met elkaar eens?
Hoelang zijn jullie nou met alles bezig geweest, de show schrijven, producten kiezen enz. enz ?

Je bent het nooit in één keer met elkaar eens, maar over het algemeen ging het heel goed ja:)

We zijn er erg lang mee bezig geweest, aangezien je zo'n beetje alle duitse potten moet/wil kennen om daar de beste uit te plukken voor de show.
Aan het opbouwen van de productkennis zit toch zeker wel 2/3 maanden tijd ofzo in totaal.

Zien wij je daar verschijnen? lijkt me gaaf.

Je bent het nooit in één keer met elkaar eens, maar over het algemeen ging het heel goed ja:)

We zijn er erg lang mee bezig geweest, aangezien je zo'n beetje alle duitse potten moet/wil kennen om daar de beste uit te plukken voor de show.
Aan het opbouwen van de productkennis zit toch zeker wel 2/3 maanden tijd ofzo in totaal.

Zien wij je daar verschijnen? lijkt me gaaf.

Nee dat zal de nodige discussie hebben opgeleverd denk ik.

De producten waaruit je konden kiezen, zijn die ook gewoon tijdens de verkoopdagen te koop in de winkels?

Ik ben van plan te komen. Maar zit met vervoer en eventuele overnachting. Mischien is er een plaats bij jullie vrij?
Anders probeer ik een auto te lenen van iemand, want onze auto is voor een paar weken geleden in een klein pakketje veranderd haha.
Maar ben zeker van plan te komen.

Back
Bovenaan