Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de filmpjes klasse mandie van pyronauten die show was erg goed btw
![]()
Ooh dit belooft echt wat moois te worden.
Ik heb er vertrouwen in dat jullie een mooie show neer gaan zetten door al jullie ervaring en kennis erin te stoppen.
Bij deze alvast succes, en heel veel plezier maar dat zal vast wel lukken.
Dank je Omepje. Supporters zijn altijd welkom !!!
![]()
Ik zal het eens overwegen om jullie te komen steunen.Moet alleen kijken of ik dan vrij kan krijgen van mn werk.
Dus als ik het goed begrijp zijn er 8 shows in 2 dagen tijd?
6 van de teams en 2 prof shows?
Sorry Moontan, helemaal vergeten.
Ik ben de demo show vergeten, bedankt voor de verbetering.
Aan de leden van de Crew, hoe gaat het met de ontwikelingen van de show. Staan alle producten al vast die er gebruikt gaan worden? Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen voor jullie. Zijn de plannen voor de show al meerdere keren veranderd of staat het thema en dergelijk al zeker vast? En hebben jullie mischien wat informatie over de andere teams?
Alle producten staan nu vast en de bestellijst is reeds de deur uit
We hebben vele verschillende show elementen veranderd,verbeterd,weg gelaten en weet ik veel allemaal.
Al met al denken we dat er een heel leuk showtje uit komt rollen![]()
Ooh ok, de productenlijst is dus al helemaal vast gezet, dat is mooi om te horne. En waren jullie het allemaal met elkaar eens?
Hoelang zijn jullie nou met alles bezig geweest, de show schrijven, producten kiezen enz. enz ?
Je bent het nooit in één keer met elkaar eens, maar over het algemeen ging het heel goed ja
We zijn er erg lang mee bezig geweest, aangezien je zo'n beetje alle duitse potten moet/wil kennen om daar de beste uit te plukken voor de show.
Aan het opbouwen van de productkennis zit toch zeker wel 2/3 maanden tijd ofzo in totaal.
Zien wij je daar verschijnen? lijkt me gaaf.
![]()