Feuerwerk-Wettbewerb Rodgau

Wij zijn weer terug thuis. Gelukkig is iedereen ongedeerd gebleven en is er alleen materiele schade. Wij zijn hier dusdanig van geschrokken dat wij geen poging meer gedaan hebben om alsnog op de een of andere manier in Rodgau te geraken. De lol is er nu wel af.

Laatst bewerkt:
Ik leef echt verschrikkelijk met jullie mee jongens ik weet hoe het is als je helemaal toeleeft naar iets en het vervolgens helemaal in het water valt...
Toch mogen jullie ook nog zeker van geluk spreken dat er niks ernstigers is gebeurd...
En ondanks alles staan jullie toch nog redelijk op de foto :angel:
Succes jongens!

wat een ravaghe Mantronix. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. Dat is op dit moment wel eventjes het belangrijkste!

Maandenlang kijk je uit naar het evenement en dan gebeurt er dit.
Vreselijk geschrokken van de botsing met de auto, ik ben de schrik nog steeds niet ten boven. Maar gelukkig geen gewonden onder ons. Zo zie je maar weer het nut van een autogordel.
Een domper,maar ontstaan door overmacht.
Jammer voor de deelnemers, maar natuurlijk ook voor de organisatie die ik onverwijld op de hoogte heb gebracht.
We moeten deze teleurstelling zien te verwerken en proberen ons te richten op een volgende amateurcompetitie.

:bye:

ooh wat zonde jongens,gelukkig zijn er geen mensen gewond geraakt,en is enkel het voertuig beschadigd.. erg jammer jongens wat een teleurstelling jullie hebben er veel werk aan gehad en voor 1000% op verheugd wat een domper is dit zeg...:sad:

Zo, ik ben ook weer thuis. Wat een dag zeg. We reden rond 8 uur zo'n 120km voor Maastricht om guy op te halen. Toen in nog geen 5 seconden tijd gebeurde het. We schrokken on helemaal kapot, en nu zo'n 8 uur later heb ik de schrik nog wel iets te pakken. Het zou een supper mooi weekend worden, maar helaas is het allemaal zo gelopen.:sad:

Mike, heel veel succes met het regelen van de verzekering enzo.

Oh man, wat een gigantische tegenslag dit!! :shocked:. fucking ***** gewoon!
het belangrijkste is inderdaad dat er niemand gewond is geraakt, gelukkig droegen jullie een gordel (neem ik aan) anders had het vele malen erger kunnen zijn...
een geluk bij een ongeluk om het zo maar te zeggen.. :bonk:

zonde, ik hoop dat julle wel kunnen meedoen volgend jaar!

Mike, ik wens je echt heeeeel veel succes met het regelen van de verzekering, hopen dat een groot deel wordt vergoed, anders zal het wel een gat slaan in je Oud en Nieuw buget denk ik...

gelukkig zijn jullie allemaal nog heel!

Sterkte,
Vincent :bye:

Verdorie, echt zonde dat dit zo is gebeurd.. Verheug je je er zo op..

En dat de schrik erin zit geloof ik wel! mannen succes met het verwerken van deze tegenslag... Ben blij dat jullie nog heel zijn!!

Zoals gezegd, gelukkig alleen materiële schade, ben daar ontzettend blij mee, want de klap bleek hard (ik stond strak op de rem, merkte het dus minder), maar iedereen was ongedeerd.

Ja, wat nou dus het geval was, geeft Kruitsnuiver al aan, zij remden en hadden in gedachten de voorganger al geraakt zeg maar, maar ook ik had die afstand, in principe voldoende, maar als reactie trap je vol op de rem, je ziet ineens de bus stil gaan staan en tijdens het remmen gingen we er nog ontzettend snel op af. Het was direct bekeken, we gleden gewoon, was niets meer aan te doen, wilde naar links, maar het was een relatief oude auto (10 jaar) en dus helemaal geen luxe, geen ABS dus kon geen kant meer op. Heb het tot aan de koplamp naar links kunnen bewegen, maar dat was natuurlijk niet meer van belang.
Auto total-loss verklaard, gelukkig was iedereen kalm en weet ik dat mijn ouders hiervoor in staan, was een belletje plegen en ze kwamen er aan, niemand word er op aangekeken, we zoeken wel naar een oplossing, als iedereen maar ongedeerd is, dat is het voornaamste.

Affijn, zo zwaait je moeder je nog uit met de gedachten dat je na 2 dagen terug komt, zo bel je na een 2 uurtjes op dat je de auto in stront hebt gereden. Nouja, mijn pa kwam mij dus halen, auto afgeleverd bij schade-bedrijf, meteen duidelijk, maar er staat nu alweer een nieuwe auto voor de deur. Een bizarre dag, maar mijn ouders waren toevallig al aan het kijken naar een nieuwe, ik zou deze dan overnemen... :sad:

Ik wil ook hier nogmaals iedereen bedanken, blijkt maar weer dat we een hechte groep vrienden zijn als crew. Ook iedereen bedankt voor de succes-wensen en de reacties. Het is niet anders, iedereen ongedeerd, de rest is blik en dat word weer opgelost, auto staat er al, verzekering was All Risk dus ook dat is een kopzorg minder.

Het is dood en doodzonde dat we niet in Rodgau staan, maar het is niet anders, laten we kijken of we volgend jaar ons kunstje mogen vertonen. Ik heb aangegeven dat de rest moest gaan om de show weg te zetten, zij hebben besloten, ik had inderdaad hetzelfde gedaan, maar mijn waardering is ongeacht het balen van deze tegenslag enorm!

Heb nog fotootjes voor jullie, maar ga nu eerst met mijn pa de nieuwe auto op naam zetten, bizar hoor, maar hij is daarmee zo blij als een kind, zolang er maar geen slachtoffers zijn. :)

Zoals gezegd, gelukkig alleen materiële schade, ben daar ontzettend blij mee, want de klap bleek hard (ik stond strak op de rem, merkte het dus minder), maar iedereen was ongedeerd.

Ja, wat nou dus het geval was, geeft Kruitsnuiver al aan, zij remden en hadden in gedachten de voorganger al geraakt zeg maar, maar ook ik had die afstand, in principe voldoende, maar als reactie trap je vol op de rem, je ziet ineens de bus stil gaan staan en tijdens het remmen gingen we er nog ontzettend snel op af. Het was direct bekeken, we gleden gewoon, was niets meer aan te doen, wilde naar links, maar het was een relatief oude auto (10 jaar) en dus helemaal geen luxe, geen ABS dus kon geen kant meer op. Heb het tot aan de koplamp naar links kunnen bewegen, maar dat was natuurlijk niet meer van belang.
Auto total-loss verklaard, gelukkig was iedereen kalm en weet ik dat mijn ouders hiervoor in staan, was een belletje plegen en ze kwamen er aan, niemand word er op aangekeken, we zoeken wel naar een oplossing, als iedereen maar ongedeerd is, dat is het voornaamste.

Affijn, zo zwaait je moeder je nog uit met de gedachten dat je na 2 dagen terug komt, zo bel je na een 2 uurtjes op dat je de auto in stront hebt gereden. Nouja, mijn pa kwam mij dus halen, auto afgeleverd bij schade-bedrijf, meteen duidelijk, maar er staat nu alweer een nieuwe auto voor de deur. Een bizarre dag, maar mijn ouders waren toevallig al aan het kijken naar een nieuwe, ik zou deze dan overnemen... :sad:

Ik wil ook hier nogmaals iedereen bedanken, blijkt maar weer dat we een hechte groep vrienden zijn als crew. Ook iedereen bedankt voor de succes-wensen en de reacties. Het is niet anders, iedereen ongedeerd, de rest is blik en dat word weer opgelost, auto staat er al, verzekering was All Risk dus ook dat is een kopzorg minder.

Het is dood en doodzonde dat we niet in Rodgau staan, maar het is niet anders, laten we kijken of we volgend jaar ons kunstje mogen vertonen. Ik heb aangegeven dat de rest moest gaan om de show weg te zetten, zij hebben besloten, ik had inderdaad hetzelfde gedaan, maar mijn waardering is ongeacht het balen van deze tegenslag enorm!

Heb nog fotootjes voor jullie, maar ga nu eerst met mijn pa de nieuwe auto op naam zetten, bizar hoor, maar hij is daarmee zo blij als een kind, zolang er maar geen slachtoffers zijn. :)

Ik weet hoe het is om iets aan te rijden en je denkt dat het toch niet zo hard zal gaan dan is de klap toch ook wel weer hard en als je dan naar de schade kijkt denk je :shocked:
Fijn dat het toch allemaal zo snel alweer opgelost is dat is toch even een hele opluchting...

Mike, ontzettend mooi om te horen dat er alweer een nieuwe auto voor de deur staat. Je mag inderdaad blij zijn dat de auto ALL Risk was verzekerd, scheelt je een hele hoop.

We waren het er allemaal direct mee eens, samen uit samen thuis. We baalden enorm en ik ben er achteraf toch erg blij van dat we deze keuze hebben gemaakt. Want de sfeer was meteen weg.

Achterop "geknald"

Achterop "geknald"

Wat een dag zeg. Het belangrijkste is dat iedereen het zonder kleerscheuren is doorgekomen. En zoals je ziet is blik snel te vervangen. Inmiddels zit ik met twee onthutste mannen. Er is toch wel erg veel tijd in gaan zitten aan knutselen, bellen, mailen, bedenken en aanschaffen van allerlei materialen, niet nader te specificeren. Hopelijk is het volgende amateurfestival niet te ver weg zodat jullie je daar weer op kunnen storten.:wink::wink:
Ytje

Fijn om te horen Mattenfreak dat het qua auto zo goed als opgelost is!

*tip* sluit een all risk verzekering af *tip* ;)
Ik hoop dat jullie er geen psychische schade aan over houden, het zal voor de mannen in de bus ook belangrijk zijn geweest dat de hoofdsteunen op goede hoogste stonden, anders hadden we nu misschien een gevalltje whiplash gehad :sad:...

Vincent :bye:

Echt heel erg jammer, jongens. Ik kon het bijna niet geloven toen ik het las. Maar ik zal er verder maar niet inhoudelijk meer op ingaan, dat hebben al genoeg mensen gedaan.

Voor de duitse deelnemers komt het waarschijnlijk wel goed uit: nu hebben zij tenminste ook weer een kans om te winnen...
Sterker nog, ze kunnen niet verliezen bij gebrek aan andere buitenlandse deelnemers.

Was trouwens erg benieuwd naar jullie "Abbrennplan". Blijft dat geheim, of...?

Blijft voorlopig nog geheim ja, er gaan wat dingen over besproken worden, bij nieuws erover melden wij het wel. :wink:

Ik ben ondertussen helemaal kapot, letterlijk en figuurlijk een slopende dag, maar er staat een plaatje van een auto voor de deur, de omstandigheden zijn alleen niet om over naar huis te schrijven...

Heb er net mee "moeten" rijden, had geen angst door het ongeval, maar mijn pa wilde dat toch even weer laten voelen aan mij hoe het was. Voelde zoals gedacht helemaal vertrouwd, auto rijdt als een zonnetje. Fotootje van Internet;

30165536_8b7bf6565b.jpg

Nouja, weer genoeg zo, was een rotdag en gelukkig is alles dus op te lossen, alleen materiële dingen. Rodgau 2007 is een domper geworden, het is niet anders, kijken of we in 2008 weer de moed hebben om mee te doen al denk ik dat iedereen het nu al ziet zitten als we ons aan mogen melden. :wink:

Jongens, nogmaals allemaal bedankt voor de reacties!

Echt heel jammer van je auto, en natuurlijk de eerste prijs die in Nederlandse handen zou komen.. :wink: Gelukkig geen letsel maar dat was al 100x gezegd..
groet, roel.

Een vervelende dag voor jullie allemaal en Mike in het bijzonder.
Ik weet hoe het is om flinke aanrijding mee te maken en zoals je zelf al aangeeft is het belangrijkste dat er niemand gewond is....

Heb het hele verhaal gelezen en ik moet zeggen dat het allemaal erg goed klinkt...
Weer zat niet heel erg mee maar was wel te doen volgens mij...
Daarnaast zag ik wel wat unieke dingen...
Zoals een grote draaizon gemaakt met behulp van een oude naaimachine...
En een enorm letterbord...
Ziet er allemaal zeer goed uit!
Ben zeerk benieuwd naar de beelden die vast spoedig beschikbaar zijn!

Back
Bovenaan