Zoals gezegd, gelukkig alleen materiële schade, ben daar ontzettend blij mee, want de klap bleek hard (ik stond strak op de rem, merkte het dus minder), maar iedereen was ongedeerd.
Ja, wat nou dus het geval was, geeft Kruitsnuiver al aan, zij remden en hadden in gedachten de voorganger al geraakt zeg maar, maar ook ik had die afstand, in principe voldoende, maar als reactie trap je vol op de rem, je ziet ineens de bus stil gaan staan en tijdens het remmen gingen we er nog ontzettend snel op af. Het was direct bekeken, we gleden gewoon, was niets meer aan te doen, wilde naar links, maar het was een relatief oude auto (10 jaar) en dus helemaal geen luxe, geen ABS dus kon geen kant meer op. Heb het tot aan de koplamp naar links kunnen bewegen, maar dat was natuurlijk niet meer van belang.
Auto total-loss verklaard, gelukkig was iedereen kalm en weet ik dat mijn ouders hiervoor in staan, was een belletje plegen en ze kwamen er aan, niemand word er op aangekeken, we zoeken wel naar een oplossing, als iedereen maar ongedeerd is, dat is het voornaamste.
Affijn, zo zwaait je moeder je nog uit met de gedachten dat je na 2 dagen terug komt, zo bel je na een 2 uurtjes op dat je de auto in stront hebt gereden. Nouja, mijn pa kwam mij dus halen, auto afgeleverd bij schade-bedrijf, meteen duidelijk, maar er staat nu alweer een nieuwe auto voor de deur. Een bizarre dag, maar mijn ouders waren toevallig al aan het kijken naar een nieuwe, ik zou deze dan overnemen...
Ik wil ook hier nogmaals iedereen bedanken, blijkt maar weer dat we een hechte groep vrienden zijn als crew. Ook iedereen bedankt voor de succes-wensen en de reacties. Het is niet anders, iedereen ongedeerd, de rest is blik en dat word weer opgelost, auto staat er al, verzekering was All Risk dus ook dat is een kopzorg minder.
Het is dood en doodzonde dat we niet in Rodgau staan, maar het is niet anders, laten we kijken of we volgend jaar ons kunstje mogen vertonen. Ik heb aangegeven dat de rest moest gaan om de show weg te zetten, zij hebben besloten, ik had inderdaad hetzelfde gedaan, maar mijn waardering is ongeacht het balen van deze tegenslag enorm!
Heb nog fotootjes voor jullie, maar ga nu eerst met mijn pa de nieuwe auto op naam zetten, bizar hoor, maar hij is daarmee zo blij als een kind, zolang er maar geen slachtoffers zijn.