Feuerwerk-Wettbewerb Rodgau

Nee dat zal de nodige discussie hebben opgeleverd denk ik.

De producten waaruit je konden kiezen, zijn die ook gewoon tijdens de verkoopdagen te koop in de winkels?

Ik ben van plan te komen. Maar zit met vervoer en eventuele overnachting. Mischien is er een plaats bij jullie vrij?
Anders probeer ik een auto te lenen van iemand, want onze auto is voor een paar weken geleden in een klein pakketje veranderd haha.
Maar ben zeker van plan te komen.

Dit zijn allemaal producten die in duitsland tekoop zijn tijdens de verkoopdagen inderdaad, keuze uit Weco,Keller,Comet,Nico en je mag ook nog 15 producten (uit eigen zak) bestellen die niet op de bestellijst staat.

Veel producten die we gebruiken zijn hier te vinden:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?f=127
http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?f=125
http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?f=140
http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?f=126

:)

Helemaal top dat dit doorgaat had het topic niet echt in de gaten gehouden klinkt wel veelbelovend!

Ben wel van plan om er naartoe te gaan! Maarja weer vervoerprobleem :sad: Hoe kan ik het beste komen zonder auto? :confused:

Of kan ik met iemand meerijden uit de buurt van Harderwijk? Betaal natuurlijk gewoon benzine mee!

De datum is 28 & 29 September? Blijven jullie daar over nachten?

Helemaal top dat dit doorgaat had het topic niet echt in de gaten gehouden klinkt wel veelbelovend!

Ben wel van plan om er naartoe te gaan! Maarja weer vervoerprobleem :sad: Hoe kan ik het beste komen zonder auto? :confused:

Of kan ik met iemand meerijden uit de buurt van Harderwijk? Betaal natuurlijk gewoon benzine mee!

De datum is 28 & 29 September? Blijven jullie daar over nachten?

Wij reizen de 30ste pas terug, 2 overnachtingen dus. De 29ste is dus de uitslag en het slot van het evenement, natuurlijk zijn wij daar ook aanwezig. Het is alleen een 4-5 uur rijden meen ik, dus niet bepaald geschikt om even nog naar huis te rijden.

:bye:

Rodgau komt er aan.!!!!!! Om precies te zijn over ruim een week.
Vrijdagavond 28 september a.s om 21.55 uur om precies te zijn staan we in de arena van Rodgau om onze show te schieten.
De artikelen zijn bij de organisatie besteld. De show hebben we op papier helemaal klaar, nu de wedstrijd zelf nog.
Vrijdag 28 september reizen we in de morgen af naar Rodgau. Zaterdagavond 29 september is de prijsuitreiking. We verwachten in de loop van zondag 30 september weer in Nederland te arriveren. Hopenlijk met een leuke ervaring rijker.
De Olympische gedachte heerst natuurlijk bij ons: het meedoen is belangrijker dan het winnen, het is per slot van rekening voor ons de eerste keer, en we moeten het opnemen tegen ervaren Duitse teams.
Wie reizen er af naar Duitsland? Dit zijn namens de crew:
Mattenfreak (Mike),Kruitsnuiver (Erik) ,Moontan(Fred),RedBaron(Jack) ,Mantronix(Taco) ,Guy,Black Baron.(Gerdo) en member Omepje (Wesley)
Uiteraard presenteren we ons in een uniek T-shirt, speciaal voor dit evenement laten maken.

VWC_Rodgau_Shirts.jpg

Laatst bewerkt:
Zo als jullie kunnen zien ga ik ook mee naar Rodgau. Ik heb er in ieder geval al supper veel zin aan. Ik vertrek donderdag rond etens tijd richting Hilversum, waar ik dan bij Kruitsnuiver zal logeren. Toen de crew mij vroeg om mee te gaan naar Rodgau hoefde ik geen tweede keer na te denken. Hiervoor erg veel dank aan de crew.
Het word een supper mooi weekend met erg veel vuurwerk, ik kan niet wachten tot we gaan. Nogmaals, crew bedankt.

Morgen is het zover.
Morgenvroeg vertrekken we om 05.30 uur in de morgen om naar Rodgau af te reizen.
Om 15.00 uur beginnen we met de opbouw van de show.
En om 21.15 schieten we als 2e ploeg van de 6 teams onze show.
Zaterdagavond laat is de prijsuitreiking en dan weten we of onze show bij de jury in de smaak is gevallen.
Aan onze inzet zal het niet liggen. We wachten het af.
We hebben er in ieder geval heel veel zin in in.
In de loop van zondag komen we weer thuis.
Dan zullen we uitgebreid verslag gaan doen.

Ik vraag jullie om voor ons te duimen.!!!! Misschien dat het helpt.

Tot zondag.

Groeten van ons hele team : Die Böllanders

Laatst bewerkt door een moderator:
In ieder geval alvast super veel succes en bovenal plezier gewenst!
Ik weet zeker dat jullie de hollanders goed zullen vertegenwoordigen!!
Heel veel succes en geniet ervan bollanders!!!

Heel veel plezier jongens! Meedoen is belangrijker dan winnen. Het is gewoonweg een unieke ervaring. Geniet er van en maak ons gek met jullie verslag als jullie terug zijn.

Dit is het laatste bericht even voor mij, ik ga mijn nest eens opzoeken.
Morgen in de ochtend zal er al vertrokken worden. Nog even de checklist na gekeken of ik alles bij me heb.

Ik heb er reuze veel zin in, ben benieuwd wat het gaat worden met het weer.
Vandaag was het in iedergeval zwaar maar dan ook zwaar slecht.

Mensen bedankt voor de aanmoedigingen, we gaan er wat van maken:wink:!

We gaan ervoor! Alles ga ik nu in de auto leggen, op naar Fred!

Mensen, bedankt, we houden jullie via Gerwin en Jupilerfreak zo snel mogelijk op de hoogte!

Het gaat helaas niet door :(

Mattenfreak en taco hebben een ongeluk gehad

Zover ik weet moest Mantronix afremmen voor een file en zag mike dit telaat hierdoor knalde hij achterop de auto van Mantronix met de auto van mantronix is niks aan de hand maar de auto van mattenfreak is behoorlijk naar de knoppen en volgens Kruitsnuiver en fred totallos. De schrik zat er goed in en daarom is besloten om niet verder aftereisen omdat dat de stemming niet goed zou doen :(

Laatst bewerkt:
Wat een tegenslag zeg! Zoiets had niemand kunnen voorzien. Ik hoop verder dat niemand gewond is geraakt? Ik kan me volledig in jullie verplaatsen, ik zou ook stoppen.

Dit is zeker balen dit nieuws. Voor zover ik weet is er niemand gewond.
Maar dat een dergelijk iets tot het annuleren van dit festival leidt kan ik wel begrijpen. Je hebt een flinke schrik en stemming daalt, om dit even helemaal om te gooien is niet rieël.

Ik ken zelf ook nog niet het gehele verhaal, maar dat zullen we in de loop van de dag wel horen.

Jammer.

:shocked: Man, wat is dit nu toch weer!! Dit zijn de verkeerde berichten. Bah.
Gelukkig hebben jullie zelf niks (dat is natuurlijk het belangrijkste), maar het feestje is dus goed in het water gevallen zo ... Ik baal heel erg met jullie mee, mede omdat ik weet hoezeer jullie hier naartoe geleefd hebben.

Bah :mad:

Cameo

Wow jongens....
Dit is echt verschrikkelijk nieuws...
Dit is gewoon ***...
Kan er ff niks anders over zeggen...

Ja het is allemaal heel ruk, maar helaas is het gebeurt:sad:

Ik zal het even uitleggen:

Het was slecht weer en de weg was drijfnat (nieuw wegdek.. helemaal link dus)
En de bus (waar mantronix in reed) moest plots vol op de rem om geen botsing te maken met een bus voor ons (is op centimeters na niet gebeurt), maar daarin tegen knalde Mattenfreak volgas (+- 80/90km per uur) achter op de bus. en die auto is gewoon totall los denken we.
de bus zelf heeft een deuk en een kapotte lamp, en alle mensen in de auto's zijn er zonder kleer scheuren vanaf gekomen maar zijn ons wel rot geschrokken.

Mike zijn vader kwam de auto op halen met een bus met trailer er achter, en mike zou dus met hem mee terug rijden.
we hebben dus besloten niet deel te nemen aan de competitie.
Omdat we het met z'n allen hebben voorberijd en dan moeten we er ook met z'n allen staan.
En de stemming was er ook niet echt super van geworden, want je schrikt toch flink.

Hier wat foto's van het ongeluk:
rodgau002io5.jpg

rodgau003no0.jpg

rodgau006bj1.jpg

Back
Bovenaan