Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

Idd dat.

Alle linkse rakkers binnen de politiek in omringende landen kijken nu naar Nederland en wat er gaat gebeuren aankomende jaarwisseling, want ook daar is het verbieden van consumenten vuurwerk de ultieme oplossing voor problemen die eigenlijk voortvloeien uit jaren wanbeleid en verkeerde budgettering mbt tot orde handhaving.

Ik denk dat het ze gaat tegenvallen.

We gaan het meemaken.
Ik hoop met oud&nieuw dat heel Nederland in vuur en vlam staat en er vooral veel ellende is met zwaar illegaal vuurwerk.

In Duitsland speelt idd dezelfde discussie en is de weerstand tegen vw steeds vaker in de media. Juist daarom moet er in NL tijdens oud en nieuw veel gestookt worden. Ze moeten zich in Duitsland na de jaarwisseling afvragen of een verbod wel zo'n goed idee is.
Het zijn dezelfde partijen die met liegen en bedriegen het vuurwerk in een kwaad daglicht stellen en er een eind aan willen maken.

Ik hoop met oud&nieuw dat heel Nederland in vuur en vlam staat en er vooral veel ellende is met zwaar illegaal vuurwerk.
Ik durf de voorspelling wel aan dat we dat niet in de media gaan horen.
Het zal een beheersbare nacht worden met hier en daar incidenten, maar vooral minder vuurwerk gewonden. Alles zal gebracht worden alsof het een stuk beter was dan de afgelopen jaren.

Back
Bovenaan