Het verhaal van de genaaide vrouwelijke vuurwerkliefhebber...
Berta, niet de koe, maar een vuurwerkliefhebster uit Nederland.
Zag het allemaal gebeuren, helaas, een vuurwerkverbod was een feit.
Om de jaarwisseling dan toch nog van wat vuurwerk te voorzien kwam ze op het idee om eens een lekker seks speeltje te gaan kopen voor haarzelf.
Zo gezegd zo gedaan ging ze naar de seks shop.
Daar in een glazen etalage pronkte een speeltje dat heel even deed denken aan hoe vuurwerk dummy's uitgestald werden.
Waar er voorheen teksten stonden als Transbomber, Turbo Display Box en Big Bum XL... Stond er nu: Super Satisfyer VC, voor de Freaks.
Het was het nieuwste parade paardje en na wat krekel filmpjes te hebben gekeken werd dit hem.
Totaal nieuw concept, de SSVC was de eerste vol automatische dildo met voice control.
De verkoper vertelde er wel expliciet bij dat het belangrijk was altijd een volle batterij te hebben en dus na gebruik aan de lader!
Eenmaal thuis kon Berta het toch niet laten om op 28 December, wanneer normaal de eerste vuurwerk items in huis gehaald werden, de SSVC uit te testen.
Ze ging er eens lekker voor liggen en de dildo was al een tijd goed opgeladen toen ze riep, dildo: penetreer op standje 3.
Er klonk een pieptoon, de dildo steeg op uit de lader en deed vol automatisch waar die voor gemaakt was.
Berta wilde vuurwerk, Berta kreeg vuurwerk, en na afloop riep ze: dildo: terug naar je standaard.
Daar breekt dan de jaarwisseling aan.
Het is natuurlijk een hectische tijd, oliebollen halen, vuurton regelen, gasten uitnodigen, alles wat bij een Oudjaar hoort.
Behalve dus vuurwerk...
Maar daar had Berta een oplossing voor gevonden! De SSVC.
Na wat winkel runs had ze wel even zin maar merkte op dat ze helaas vergeten was om hem volledig op te laden na het laatste gebruik.
Toch ging ze er voor, hetzelfde als eerst: dildo, penetreer op standje 3.
Weer vuurwerk en na afloop riep ze wederom dildo: terug naar je standaard.
Helaas weigerde de dildo en na meerde malen proberen dacht ze shit, ik moet denk ik naar het ziekenhuis ofzo om hem uit te laten zetten.
Die dildo ging dus constant door en al slingerend door het verkeer probeerde Berta het dichtstbijzijnde ziekenhuis te bereiken.
En toen kruiste ze het pad van een dienstdoende agent die er op gebrand was deze 31 December zo veilig mogelijk te laten verlopen.
Hij achter Berta aan en een stop teken gegeven.
''zo zo mevrouwtje, waar gaat u al slingerend heen, zeker gedronken??''
Berta: nee hoor meneer echt niet, ik ben onderweg naar het ziekenhuis.
''ja en waarom slingert u dan zo en rijd u veel te hard??''
Berta: nou meneer, (verteld dildo verhaal)..
''nou ik geloof er niks van mevrouw, als u niet met een betere verklaring komt houd ik u aan''
Berta: nee meneer, het is echt die SSVC dildo die niet reageert op mijn stem bediening.
;De agent raakt op dit moment heel geïrriteerd en roept;
''jaja, dildo me reet!!''
Er klinkt een pieptoon en .........