Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja die weten het wel.Gisteren avond ook maar weer vlucht, hotel, en meteen een fiets geregeld voor Fallas '27
Bizar dat een dag later terug goedkoper is ondanks de extra hotel nacht, Transavia weet precies wat ze doen.
Wie: Palm Tree
Wanneer: 15-3 t/m 21-3
Waar: Hotel VillaCarlos
Vlucht: Amsterdam - Transavia
Dat heb ik nog niet eens voor 2 tickets betaald in Maart.Ik zat nog even te kijken wat de tickets nu doen qua prijs voor exact dezelfde dagen die wij al geboekt hadden maanden geleden. Tickets zijn nu al 315, als je daar nog je koffer en stoel bij boekt kom je op dik 400 euro, prijzen zijn echt fors gestegen zeg.
Tis echt hard gestegen, maar zelfs jou prijs vind ik echt fors. Wij waren in totaal zo’n 230pp kwijt geloof ik. Hebben in December geboekt.Dat heb ik nog niet eens voor 2 tickets betaald in Maart.
Onze vlucht kost nu samen incl. Trolley €780![]()
Ik was voor 2 tickets incl trolley 380 kwijt 190 ppTis echt hard gestegen, maar zelfs jou prijs vind ik echt fors. Wij waren in totaal zo’n 230pp kwijt geloof ik. Hebben in December geboekt.