Fallas 2027 wie gaan er?

Vorige week ook alles alweer geregeld :cool:

Wie: Burning Salvo + familie
Wanneer: 5-3 t/m 8-3
Waar: Casual Vintage Valencia
Vlucht: Amsterdam-Transavia > Valencia- KLM

Wie: Burning Salvo + familie
Wanneer: 14-3 t/m 20-3
Waar: Torre de Francia appartement
Vlucht: Amsterdam- KLM > Valencia- KLM

De voorbereidingen voor Fallas 2027 zijn alweer begonnen. Zo is vandaag bekend geworden dat het budget voor de Falla op het plein met €1.000 wordt verhoogd en het budget voor de Falla Infantil met €10.000 wordt verhoogd.

Budget voor de grote Falla komt hiermee op €240.000 en de Infantil op €44.000.

De artiesten hebben 10 dagen de tijd om hun ideeën in te zenden. Benieuwd wat het gaat worden.

Wij (ik en mijn lieve vrouwtje) hebben ons hotel en de vliegtickets weer geregeld. 🥳 Komende editie de 14e al heen en de 20e terug vanaf Amsterdam.

Zitten weer tussen Campanar en Benicalap. Net wat rustiger de dag opstarten en fijn voor een goede nachtrust. 👌

Laatst bewerkt:
Opvallend dat tegenwoordig veel freaks al vroeg heen gaan. Was dat jaren geleden nog 15/16 maart heen zie je nu vaak al 12/13/14. Kunt er niet dagen genoeg zijn.
toevallig valt het nu ook ideaal met de weekend dagen, en vroeger waren er helemaal geen extra showtjes, en geen "opening" van Fallas en geen pre Fallas etc.
toen had je een matige avondshow 15 maart in de bedding ( vaak van turis ) maar ik ben vaak genoeg de 14de al gegaan, beetje acclimatiseren

Back
Bovenaan