Fallas 2027 wie gaan er?

Kan het wel waarderen, dit jaar in de Spotify lijst ook toegevoegd en blijkbaar is dit echt een belangrijke man voor Spanje / Valencia.
Zie echter wel liever een mooie bonte pop op het plein, maar de laatste jaren is dit daar simpelweg meer de standaarden geworden.

Gisteren avond ook maar weer vlucht, hotel, en meteen een fiets geregeld voor Fallas '27 🇪🇸🧨🔥

Bizar dat een dag later terug goedkoper is ondanks de extra hotel nacht, Transavia weet precies wat ze doen.

Wie: Palm Tree
Wanneer: 15-3 t/m 21-3
Waar: Hotel VillaCarlos
Vlucht: Amsterdam - Transavia

Gisteren avond ook maar weer vlucht, hotel, en meteen een fiets geregeld voor Fallas '27 🇪🇸🧨🔥

Bizar dat een dag later terug goedkoper is ondanks de extra hotel nacht, Transavia weet precies wat ze doen.

Wie: Palm Tree
Wanneer: 15-3 t/m 21-3
Waar: Hotel VillaCarlos
Vlucht: Amsterdam - Transavia
Ja die weten het wel.
Heb in Maart alles al geboekt gelukkig.
Waar heb je een fiets gehuurd?

Ik zat nog even te kijken wat de tickets nu doen qua prijs voor exact dezelfde dagen die wij al geboekt hadden maanden geleden. Tickets zijn nu al 315, als je daar nog je koffer en stoel bij boekt kom je op dik 400 euro, prijzen zijn echt fors gestegen zeg.

Ik zat nog even te kijken wat de tickets nu doen qua prijs voor exact dezelfde dagen die wij al geboekt hadden maanden geleden. Tickets zijn nu al 315, als je daar nog je koffer en stoel bij boekt kom je op dik 400 euro, prijzen zijn echt fors gestegen zeg.
Dat heb ik nog niet eens voor 2 tickets betaald in Maart.
Onze vlucht kost nu samen incl. Trolley €780 🙈

Laatst bewerkt:
Dat heb ik nog niet eens voor 2 tickets betaald in Maart.
Onze vlucht kost nu samen incl. Trolley €780 🙈
Tis echt hard gestegen, maar zelfs jou prijs vind ik echt fors. Wij waren in totaal zo’n 230pp kwijt geloof ik. Hebben in December geboekt.

Back
Bovenaan