Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja die weten het wel.Gisteren avond ook maar weer vlucht, hotel, en meteen een fiets geregeld voor Fallas '27
Bizar dat een dag later terug goedkoper is ondanks de extra hotel nacht, Transavia weet precies wat ze doen.
Wie: Palm Tree
Wanneer: 15-3 t/m 21-3
Waar: Hotel VillaCarlos
Vlucht: Amsterdam - Transavia
Dat heb ik nog niet eens voor 2 tickets betaald in Maart.Ik zat nog even te kijken wat de tickets nu doen qua prijs voor exact dezelfde dagen die wij al geboekt hadden maanden geleden. Tickets zijn nu al 315, als je daar nog je koffer en stoel bij boekt kom je op dik 400 euro, prijzen zijn echt fors gestegen zeg.
Tis echt hard gestegen, maar zelfs jou prijs vind ik echt fors. Wij waren in totaal zo’n 230pp kwijt geloof ik. Hebben in December geboekt.Dat heb ik nog niet eens voor 2 tickets betaald in Maart.
Onze vlucht kost nu samen incl. Trolley €780![]()
Ik was voor 2 tickets incl trolley 380 kwijt 190 ppTis echt hard gestegen, maar zelfs jou prijs vind ik echt fors. Wij waren in totaal zo’n 230pp kwijt geloof ik. Hebben in December geboekt.
Ja die weten het wel.
Heb in Maart alles al geboekt gelukkig.
Waar heb je een fiets gehuurd?
Thanks zal eens kijken een fiets is wel handigLikeBike, zit schuin tegenover het hotel.
Geen idee of ze nog meer punten hebben.
Ik heb dit jaar alles zonder fiets gedaan en dat was ook prima te doen. Als je echt mascleta's gaat jagen is dat misschien een absolute must voor je, ik vond t wel prima, soms plein, soms ubertje richting Paterna. Het is ook mijn vakantie.Thanks zal eens kijken een fiets is wel handig
Ik wil wat Mascleta’s zien maar maar ga niet 4 dagen lang van de ene naar de andere vliegen.Ik heb dit jaar alles zonder fiets gedaan en dat was ook prima te doen. Als je echt mascleta's gaat jagen is dat misschien een absolute must voor je, ik vond t wel prima, soms plein, soms ubertje richting Paterna. Het is ook mijn vakantie.
Dan heb je niet persé een fiets nodig. Wij hebben alles met de metro, ubers of lopend gedaan, ligt er natuurlijk een beetje aan waar je slaapplek is, maar in mijn geval is het prima bevallen. Ik zou het zo nog een keer doen.Ik wil wat Mascleta’s zien maar maar ga niet 4 dagen lang van de ene naar de andere vliegen.
Het is idd ook een beetje relaxen op het terras en als het goed weer is het strand
We zitten vlak bij museum ciutat de les arts i les ciències niet aan de centrum kantDan heb je niet persé een fiets nodig. Wij hebben alles met de metro, ubers of lopend gedaan, ligt er natuurlijk een beetje aan waar je slaapplek is, maar in mijn geval is het prima bevallen. Ik zou het zo nog een keer doen.
Zou de overweging voor jezelf maken. Het is ook geen wereldbedrag wat je eraan kwijt bent dus je kunt het ook wél doen verder.We zitten vlak bij museum ciutat de les arts i les ciències niet aan de centrum kant
Idd voor het geld hoef je het niet te laten en als het lekker weer is dan is fietsen best chillZou de overweging voor jezelf maken. Het is ook geen wereldbedrag wat je eraan kwijt bent dus je kunt het ook wél doen verder.

Vanaf amsterdam dan neem ik aan? Want andere luchthavens zijn wel iets voordeliger. Wij hebben nog niet geboekt..Ik zat nog even te kijken wat de tickets nu doen qua prijs voor exact dezelfde dagen die wij al geboekt hadden maanden geleden. Tickets zijn nu al 315, als je daar nog je koffer en stoel bij boekt kom je op dik 400 euro, prijzen zijn echt fors gestegen zeg.