Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat was zeker een top appartement! Goed bezig!Zo, wij hebben vandaag ons appartement van afgelopen maart ook weer vast gelegd voor 2027. Dat beviel donders goed op 50meter van het plein, dus maar snel weer gereserveerd.
Ja dat snap ik.dan moet je vroeger aankomen, vooraan heb je daar niet veel last van nml
Las bijna 2 miljoen zelfsJa dat snap ik.
Bij de meeste waren we 2 tot 2,5 uur voor aanvang aanwezig, alleen de 14e niet toen was het sjouwen om die van 1400 nog mee te pakken.
Volgens de politie kan Valencia de stroom met toeristen niet meer aan, hun zeiden dat er een miljoen bezoekers waren deze editie.

Ik moet inderdaad nog even rond met mijn krantenwijk. Maar gaan doe we zoiezo.Was er al voor gewaarschuwd. Als je een keer gaat, ga je voor de bijl. En ja, ook ik ben hooked en kan niet wachten om weer te gaan.
Hoop dat ik het voor elkaar krijg in oktober al te gaan. En de mannen waarmee ik afgelopen editie er was te enthousiasmeren.
Al vermoed ik dat de reden waarom er nog niet is geboekt meer een muntenkwestie is dan geen zin![]()
Nou ik heb echt een fantastische vakantie gehad, maar vond 14 tm 22 lang zat, eigenlijk zelfs te lang.Opvallend dat tegenwoordig veel freaks al vroeg heen gaan. Was dat jaren geleden nog 15/16 maart heen zie je nu vaak al 12/13/14. Kunt er niet dagen genoeg zijn.
Daarom moet je ook eerder gaan en de 20ste weer vertrekkenNou ik heb echt een fantastische vakantie gehad, maar vond 14 tm 22 lang zat, eigenlijk zelfs te lang.
Het is een prachtige stad maar zodra Fallas is afgelopen is er een totaal andere sfeer
Als ik weer ga dan blijf ik tm de 20ste.