Fallas 2027 wie gaan er?

dan moet je vroeger aankomen, vooraan heb je daar niet veel last van nml
Ja dat snap ik.
Bij de meeste waren we 2 tot 2,5 uur voor aanvang aanwezig, alleen de 14e niet toen was het sjouwen om die van 1400 nog mee te pakken.
Volgens de politie kan Valencia de stroom met toeristen niet meer aan, hun zeiden dat er een miljoen bezoekers waren deze editie.

Ik ga absoluut kijken voor een ander appartement, toch ook spijt dat ik die eerste heb geannulleerd.
Wij kwamen gemiddeld rond 4 a 5 uur thuis snachts, en dan elke ochtend om 07.30 een Desperta voor je deur die vlinders afstaken.
De boel was zo slecht geisoleerd dat het geluid zo naar binnen kwam door de pui.
20260314_191039.jpg
Op de begane grond aan een mega drukke hoofdstraat

20260314_190951.jpg
Klein hok met slaapbank

20260314_191001.jpg
Gelukkig had ik nog een redelijke slaapkamer

Was echt geen relaxed appartement, eerste dag ook kakkerlak gevonden.

Na 1 nacht al een brief op de deur waar we enorm pissed over waren.
20260317_113049.jpg
Dat we de nachtrust moesten respecteren van de andere bewoners, echt wtf. Komen doodmoe aan, maken geen lawaai, zachtjes tv aan en niet dronken.
Dag erop vrouw van het appartement gebeld.
Volgens haar hadden de bovenburen een kakkerlak probleem, daar bood ze haar excuus voor aan.
Briefje op de deur moesten we ons geen zorgen over maken, dat hangen ze blijkbaar bij alle appartementen aan de gevel :bonk:

Heb wel gemerkt dat het niks voor mij is om met een persoon in een zelfde ruimte te slapen.
Had een supertoffe reisgenoot, 1 van mn beste maten maar ik hecht toch wel waarde aan een goede nachtrust, beter geisoleerd en rustiger gelegen appartement.

Alhoewel we volgend jaar weer welkom zijn daar, zul je mij er niet meer terug zien.

Laatst bewerkt:
Heb 4 dagen een hotel om de hoek bij ciutat de les arts 3 min van de avondshows.
Fietsie naar het centrum helemaal prima.
Wilde eerst meer in het centrum zitten maar dat is me idd afgeraden ivm het lawaai al vroeg in de ochtend.

Twijfelde om de volgende editie weer te gaan, maar tijdens het genieten aan het plein op de 18e maar besloten toch te gaan vanwege de lekkere editie. Tot volgend jaar maar weer 💪🏻

WIj hebben 'ons' appartement ook weer rond. Gaan er nu denk ik voor de 6e keer heen. Daarvoor vele andere gehad, maar dit is echt een pareltje!

Was er al voor gewaarschuwd. Als je een keer gaat, ga je voor de bijl. En ja, ook ik ben hooked en kan niet wachten om weer te gaan.
Hoop dat ik het voor elkaar krijg in oktober al te gaan. En de mannen waarmee ik afgelopen editie er was te enthousiasmeren.
Al vermoed ik dat de reden waarom er nog niet is geboekt meer een muntenkwestie is dan geen zin :d

Back
Bovenaan