Maar wel mooi de Nit de l’Alba voor Vulcano!Dank voor het delen.
Turis toch weer plekje gekregen, hoe krijgt ie het voor elkaar.
Voor Volcano had ik een andere plek gehoopt. Zeker na zn shows afgelopen jaar, en Nieuwjaar show.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar wel mooi de Nit de l’Alba voor Vulcano!Dank voor het delen.
Turis toch weer plekje gekregen, hoe krijgt ie het voor elkaar.
Voor Volcano had ik een andere plek gehoopt. Zeker na zn shows afgelopen jaar, en Nieuwjaar show.
Dat wordt een beuker!Maar wel mooi de Nit de l’Alba voor Vulcano!
Nu het weer nogPrima lijst geworden, kijk er enorm naar uit, ziet er naar uit dat het een mooie editie kan worden qua shows.

Dat komt dit jaar ook goed, lekker man!Nu het weer nog![]()
slechter weer dan vorig jaar kunnen we niet hebben, dat was qua weer de slechtste fallas ooit
Er zijn in Valencia en andere steden sowieso groepen mensen helemaal klaar met toeristen en het massatoerisme (er circuleren ook filmpjes online over fietsende Nederlanders in Valencia die "belaagd"/tegenhouden worden. Dat komt mede omdat die toeristen veel onroerend goed wegkopen waardoor men dezelfde problemen ervaart als onze jeugd als het om het kopen van een woning gaat. Niks te koop of enkel als je heel veel geld hebt.... Laat dat laatste nu net een probleem zijn voor heel veel Spanjaarden.Je zeker niet laten afschrikken door dat soort volk. Ik merk doorgaans vrij weinig van het vervelende gedrag van Nederlanders. Ik zou wel liegen als ik zou zeggen dat je niks merkt van het feit dat enkele locals wel klaar zijn met alle toeristen. Vorige editie knalde iemand een vlinder in de stad en wij kregen de volle laag van locals terwijl wij nooit zelf afsteken in Valencia. Dat is het nadeel van toerist zijn, soms ben je een easy target. Overigens is het mooie dat je bij de grote shows met diezelfde locals de vreugde en emotie beleeft.
Als je je gewoon normaal gedraagt is er niks aan de hand. Het is een enorme stad met heel veel mensen en enorm veel gezelligheid. Ik zou het zeker doen!
Over precies twee maandjes zijn we er weer. Heb er echt onzettend veel zin in al!
Dan heb jij de koffer prijzen nog niet gezien , ik denk dat je beter zelf een ticket kan boeken !Iemand nog ruimte in zijn koffer? Damn wat lijkt me dit tof zeg!
Inderdaad, wat zijn die kosten enorm gestegen de laatste 2 jaar zeg, bizar.Dan heb jij de koffer prijzen nog niet gezien , ik denk dat je beter zelf een ticket kan boeken !
Bij wie mag ik aansluiten en heeft nog ruimte in een appartement? (serieuze vraag).Voor de last minute beslisser, vanaf Brussel heb je voor +-€250 nog vliegtickets met zeer gunstige tijden. (14 tm 20 maart)
.40 is niet oudBij wie mag ik aansluiten en heeft nog ruimte in een appartement? (serieuze vraag).
Oohwja, ben al een oudje (40) en gedraag mij ook zo.

40 is niet oud
ik ben 46 en gedraag me soms als 23![]()
Ik heb vandeweek voor totaal 7 man afgerekend wel verdeeld , dat zijn gewoon 2 retourtjesInderdaad, wat zijn die kosten enorm gestegen de laatste 2 jaar zeg, bizar.