Fallas 2026 wie gaan er?

feabal

VWC lid
Een mooie maar aparte editie van Fallas zit er net op. Persoonlijk een Fallas met mixed feeling… het weer speelde een grote rol en de echte Fallas sfeer ontbrak voor mijn gevoel in de stad. Ondanks dat prima vermaakt, lekker gegeten en mooie shows gediend!

Voor volgend jaar heb ik zojuist de accomodaties vast gelegd, dus we zijn er weer bij!

Wie gaan er?

Wie: feabal
Wanneer: 28-2 t/m 2-3
Waar: ...
Vlucht: ...

Wanneer: 6-3 t/m 9-3

Wanneer: 13-3 t/m 20-3

Wie: Burning Salvo
Wanneer: 14-3 t/m 21-3

Wie: Lompeboer en vriendin
Wanneer: 14-3 t/m 21-3

Wie: Serpico en broertje
Wanneer: 14-3 t/m 20-3

Wie: Mattenfreak en omepje
Wanneer: 20-2 t/m 23-2
Waar: Nog te boeken
Vlucht: Eindhoven-Transavia

Wie: Mattenfreak, Djaimy, kruitsnuiver en omepje
Wanneer: 14-03 t/m 20-03
Vlucht: Amsterdam-Transavia

Wie: gimi
Wanneer: 14-3 t/m 20-3
Waar: Russafa
Vlucht: Amsterdam- Transavia

Wie: djara
Wanneer: 15-3 t/m 19-3

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi man, kun je niet beter die 6 dagen thuis ook daar zitten? Scheelt veel reistijd en kost hetzelfde. :wink:

Sowieso erbij komend jaar natuurlijk, even bekijken nog welke dagen allemaal. Beetje gokken ook wat het openingsweekend officieel wordt, 28 februari of de week ervoor dan toch...

Mooi man, kun je niet beter die 6 dagen thuis ook daar zitten? Scheelt veel reistijd en kost hetzelfde. :wink:

Sowieso erbij komend jaar natuurlijk, even bekijken nog welke dagen allemaal. Beetje gokken ook wat het openingsweekend officieel wordt, 28 februari of de week ervoor dan toch...
Geruchten gaan dat het het weekend van 1 maart wordt. Echter nog niks officieels kunnen vinden..

Ja als ik onbeperkt vrije dagen zou hebben, zou dat wel een optie zijn haha!

Uiteraard zijn we er weer bij, gok maar zo dat we er ook weer 3 keer bij zijn. En hopelijk snel duidelijkheid over het openingsweekend, dat is komt jaar toch wat onzeker qua data.

Zoals het nu lijkt:
Wie: Lompeboer en vriendin
Wanneer: 14 t/m 21 maart
Waar: Ik gok hetzelfde hotel als vorig jaar
Vlucht: Ik denk transavia via schiphol, beviel best afgelopen keer

Hier ook weer van de partij.

Wie: Serpico + broertje
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: zelfde appartement als de afgelopen 3 keer, ligt in de wijk Ruzafa
Vlucht: waarschijnlijk weer Transavia of KLM, beetje afhankelijk hoelaat ze vliegen.

We gaan weer zeker alleen is de vraag nog met wie denk met pa, welk hotel, welke datums en met wie we vliegen is nog even een vraagteken

Yep van de partij. Wederom met vrouw. Optie op appartement hebben we in ieder geval tot de 21e.
Even wachten op de vluchten om te bepalen wat het wordt en misschien dat we ook het openingsweekend meepakken dit jaar.

Ik zat overigens te kijken voor het weekend van 9 mei dit jaar, dan wordt één van de afgelaste mascleta's geschoten en is er ook een avondshow.
Ik schrok behoorlijk van de ticketprijzen. Transavia heeft het verdienmodel van Ryanair gezien denk ik. Zodra je denkt oh het valt mee met de prijzen dan kom je op pagina 2 en daar kan je nog 3 opties kiezen... Daar komt er nog een paar honderd euro bij...

Ja uiteraard weer die kant op. Net alvast ticket voor de terugreis(20-03) geboekt bij KLM :d. Heen word 13/14/15, even bekijken nog welke dag.

• Like
Waarderingen: gimi
Zo, de tickets staan er net een half uurtje op dus we hebben direct weer alles geboekt.

Wie: Mattenfreak en omepje
Wanneer: 20-2 t/m 23-2
Vlucht: Eindhoven-Transavia

Wie: Mattenfreak, Djaimy, kruitsnuiver en omepje
Wanneer: 14-03 t/m 20-03
Vlucht: Amsterdam-Transavia

Nope, helaas niet. De vorige keer dat het zo viel was in 2015, toen hebben ze gewoon dat laatste weekend gepakt. Wij hebben nu dus op de gok geboekt.

Tickets van de 11e tot de 21e staan al klaar om te boeken, maar ben in afwachting van een reactie van het appartement. Waarschijnlijk is het wel vrij, maar men had vanaf de 14e voor ons geblokt

Hier ook de tickets weer in de pocket! 15e vroeg heen en 20e weer terug. Transavia vanaf Amsterdam.

Verblijf in Russafa is ook weer geregeld!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan