Fallas 2026 wie gaan er?

IK wacht nog wel even voor wat extra zekerheid. Wel geboekt van de 11e tot de 21e.
Snap de twijfel. Wij hebben met de insteek geboekt dat het dat weekend is, mocht het wel het andere weekend zijn dan boeken we wel om. Zag wel dat de tickets 50 euro duurder zijn dan vanmorgen🙈

Is dat niet altijd gewoon het laatste weekend van februari?
Dat zou dan 21 en 22 februari? Of zal het 28 feb en 1 maart zijn?
Nou, als één ding me nu wel duidelijk is (uit betrouwbare bron), is dat er nog geen beslissing is gemaakt over de crida van 2026. Op dit moment staat deze voorlopig dus op de laatste zondag van februari. Naar verluidt heeft men de Crida inderdaad vorige keer verzet naar zondag 1 maart maar werd dat (volgens mijn bron in Valencia) dat toen pas weken van tevoren bekend gemaakt. Kortom ik ga er niet op gokken op dit moment.

In 2020 werd de crida verplaatst naar zondag 1 maart.

Vliegticket in de pocket. 15-19. Lekker de 19de om 20:30 terug naar huis voor de crema begint. Vind de crema zon 1 januari moment/gevoel

Ook geboekt! Samen met een vriend, wel iets anders als het ideale, maar beter iets dan niets. 15de smiddags heen en 19de smorgens retour. Beide van en naar Amsterdam. Appartement in het centrum vlak bij placa de l'ajuntament. Heb er nu alweer zin in!

Laatst bewerkt:
Hier ook benieuwd naar , anders is een bliksem bezoek toch het overwegen waard.

Ook weer geboekt om zo Palau weer te slopen !! 🔥😜😂

hier staat 1 maart, maar meestal is dat laatste zondag van februari dacht ik. Maar laaste jaren loopt alles wat anders dan anders

Laatst bewerkt:
Vliegticket in de pocket. 15-19. Lekker de 19de om 20:30 terug naar huis voor de crema begint. Vind de crema zon 1 januari moment/gevoel
ja begrijp je wel, vreemde sfeer in de stad, ziel is er uit ofzo. wachten op de vernieling van je feestweek. dat omschrijf je goed: 1 januari gevoel.

Hier ook weer van de partij.

Wie: Serpico + broertje
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: zelfde appartement als de afgelopen 3 keer, ligt in de wijk Ruzafa
Vlucht: waarschijnlijk weer Transavia of KLM, beetje afhankelijk hoelaat ze vliegen.
Inmiddels de vliegtickets ook binnen!

Heen: 14e vanaf Eindhoven (07:35 vertrek)
Terug: 20e naar Amsterdam (09:55 vertrek)

Beide vluchten met Transavia :)

Back
Bovenaan