Fallas 2025 wie gaan er?

Pfff, dit klinkt niet heel positief allemaal. Wat ontzettend zuur dit. Maar goed, ondanks dit gaan we er weer het beste van maken.

IMG_0729.png

Bijlagen

• IMG_0727.png
    IMG_0727.png
    1,3 MB · Weergaven: 26
Duimen dat we mooie dingen mogen zien dit weekend inderdaad, maar we maken er weer mooie dagen van. Sowieso de ninot voorstelling bezichtigen, kijk ik altijd naar uit.

Vanochtend vroeg weer aangekomen in Valencia. Tot nu toe prima weer gelukkig. Wij zijn maar 4 dagen weg geweest, maar wat zijn ze alweer opgeschoten met alles. De Churros kramen staan er weer en ook veel verlichting hangt er alweer. De sfeer in de stad is echt weer geweldig.

IMG_0767.jpeg

Vanmiddag een prima mascleta op het plein gezien. Voor vanavond hebben we nog 3 schowtjes op de planning. Net al even langsgelopen, zag er allemaal alweer goed uit.

IMG_0766.jpeg

IMG_0768.jpeg

Laatst bewerkt:
gister echt een topdag gehad, ondanks de vermoeidheid van de vroege vlucht.

Heerlijke showtjes gezien in de avond en de mascleta op het plein was gewoon prima. Niet de hardste of de meest verrassende die we ooit gezien hebben, maar technisch gewoon goed uitgevoerd!

Woensdag ochtend 5 maart ga ik weer voor een aantal dagen die kant op. In 2022 was het slecht weer, maar de voorspellingen nu zijn echt heel slecht. Helaas.

Naast de officiële shows, weten jullie nog showtjes van 5 tm 8 maart?

Hoe doen jullie dat eigenlijk met eten? Vorig jaar veel naar burger King etc. geweest ivm tijd met de volgende shows die we wilden zien, maar misschien kan dit anders?

Hoe doen jullie dat eigenlijk met eten? Vorig jaar veel naar burger King etc. geweest ivm tijd met de volgende shows die we wilden zien, maar misschien kan dit anders?

LemonGrass, en dan die buiten het centrum! (Aqua) :handsup:

Zit trouwens in een winkelcentrum met heel veel meer restaurantjes/eettenten. En lekker rustig in die hoek altijd.

De tijd dat ik ga haasten om zovele mogelijk showtjes te bezoeken is voorbij. Ga net zo graag een keer lekker eten met de hele groep… er zijn zoveel leuke tentjes in Valencia.

Back
Bovenaan