Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon metro pakken lijn 5(groen)Heb de wens om 15 t/m 19e te gaan samen met m'n broer. Ben ik inmiddels te laat met boeken of is het nog wel te doen? Ik begrijp dat veel hotels/bnb's inmiddels vol zijn en de overige plekken wat duurder zijn, maar als de vlucht + slaap plek rond de 1500 euro +/- voor 2 personen te regelen valt dan wil ik er toch nog voor gaan. En dan het liefst zo dicht mogelijk op het vuur, rondom Ruzafa.
Ben ook benieuwd hoe het zit met vervoer vanaf het vliegveld. Zijn de taxi's een beetje betaalbaar? Ik las namelijk dat het metro systeem nogal verwarrend is in Valencia.
Ps; eerste keer weer op dit forum sinds 2009. Goed om te zien dat het hier nog steeds leeft!
Gelijk de metro pakken na de mascleta inchecken is zo gebeurd.Ik zit met een dilemma ik moet de 15e alweer terug vliegen en mijn vlucht vertrekt om 16:55 denken jullie dat ik mijn vlucht haal als ik de mascleta om 14:00 nog wil zien? Ik heb alleen hand bagage en kan online inchecken de metro na de mascleta duurt 20minuten naar de airport
Beterschap! Hopen dat alles goed komt!Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……
MakkieIk zit met een dilemma ik moet de 15e alweer terug vliegen en mijn vlucht vertrekt om 16:55 denken jullie dat ik mijn vlucht haal als ik de mascleta om 14:00 nog wil zien? Ik heb alleen hand bagage en kan online inchecken de metro na de mascleta duurt 20minuten naar de airport
Sterkte! Hopelijk gaat dit goedkomen!Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……
Sterkte gewenst!Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……
Kolere zeg.... hoop dat alles goed komt. Sterkte gozer...Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……
Ja erg he! Ik ben blij als het 20 maart is haha. Helaas kan ik dit jaar niet heen, volgend jaar moet het gewoon weer gebeuren.Heb toch wel fomo, ben toch nog aan het kijken om samen met mn vriendin een paar dagen Fallas te gaan.
Dankjewel. En is ook bekend hoelaat de Mascleta Nocturna op het plein op 19 maart is? Kan alleen info vinden over de Crema op het plein, die begint om 23.00 uur.Vorig jaar alle shows al om 0.00 uur
Sterkte!Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……
Wat bedoel je precies?Dankjewel. En is ook bekend hoelaat de Mascleta Nocturna op het plein op 19 maart is? Kan alleen info vinden over de Crema op het plein, die begint om 23.00 uur.
Heel veel sterkte!Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……
Wow heftig! Heel veel sterkte!!Helaas alles geannuleerd. Beide ouders geschept op het zebrapad en zwaar gewond……