Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
haha wij ookMooi want dan ga ik![]()
Jaren geleden was dat ook, stond elke dag 100% regenval voorspeld, de 13e ging de mascl3ta niet door. Top Fallas was het, geen druppel gezien.
Heb je je fiets al terug gevonden?gister echt een topdag gehad, ondanks de vermoeidheid van de vroege vlucht.
Heerlijke showtjes gezien in de avond en de mascleta op het plein was gewoon prima. Niet de hardste of de meest verrassende die we ooit gezien hebben, maar technisch gewoon goed uitgevoerd!
Hoe doen jullie dat eigenlijk met eten? Vorig jaar veel naar burger King etc. geweest ivm tijd met de volgende shows die we wilden zien, maar misschien kan dit anders?
De tijd dat ik ga haasten om zovele mogelijk showtjes te bezoeken is voorbij. Ga net zo graag een keer lekker eten met de hele groep… er zijn zoveel leuke tentjes in Valencia.Hoe doen jullie dat eigenlijk met eten? Vorig jaar veel naar burger King etc. geweest ivm tijd met de volgende shows die we wilden zien, maar misschien kan dit anders?
Dit neem ik me iedere keer ook voor, maar komt er nooit vanDe tijd dat ik ga haasten om zovele mogelijk showtjes te bezoeken is voorbij. Ga net zo graag een keer lekker eten met de hele groep… er zijn zoveel leuke tentjes in Valencia.