Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staat die brug er nog?Paiporta gaat trouwens(helaas maar begrijpelijk) niet door dit jaar!
De brug waar de nocturna normaal opgeschoten wordt volgens mij wel! Andere bruggen zijn verwoest zo ver ik weet.Staat die brug er nog?
Ik heb dit vorig jaar gewoon gedaan en binnen de kortste keren heb je een clubje mensen waar je mee op kan trekken.Dit staat nog steeds heel hoog op mijn verlanglijstje! Helaas niet echt een kring om mij heen die hier naar toe gaan. Merk dat ik alleen de stap niet zet![]()
Dat wordt centen apart leggen en direct in april boekenGa het forum in de gaten houden, zeker met rond fallas! Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat. Wil er dolgraag bij zijn 2026
Vroeger was het ook nog leuk en gezellig om daar heen te gaan. Nu is het een event van wie het verste kan pissen.Jup, hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is. Wil je nu alles nog regelen zul je diep in de buidel moeten tasten.
Je bedoelt Palau? Dat moet je inderdaad lekker links laten liggen.Vroeger was het ook nog leuk en gezellig om daar heen te gaan. Nu is het een event van wie het verste kan pissen.
inderdaadJe bedoelt Palau? Dat moet je inderdaad lekker links laten liggen.