Fallas 2025 wie gaan er?

Dit staat nog steeds heel hoog op mijn verlanglijstje! Helaas niet echt een kring om mij heen die hier naar toe gaan. Merk dat ik alleen de stap niet zet🤔

Dit staat nog steeds heel hoog op mijn verlanglijstje! Helaas niet echt een kring om mij heen die hier naar toe gaan. Merk dat ik alleen de stap niet zet🤔
Ik heb dit vorig jaar gewoon gedaan en binnen de kortste keren heb je een clubje mensen waar je mee op kan trekken.

Je kan sowieso hier vragen of iemand graag met je heen wil gaan, want denk dat er meer mensen zijn die met het zelfde probleem lopen.

ik check nu de prijzen van hotels die zijn erg duur, ik neem aan als ik in 2026 zou gaan dan moet ik er dit jaar vroeg bij zijn mocht ik nog een leuke prijs betalen?

Jup, hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is. Wil je nu alles nog regelen zul je diep in de buidel moeten tasten.

De jaarwisseling is pas een week geleden, maar wat kijken we uit naar het volgende feest.
Ook wij zijn, net als 2 jaar geleden, weer van de partij. Gelukkig hebben we in april al geboekt.

Wie: BHSalute en JWFireworks
Wanneer: 15 t/m 20 maart
Waar: 2 persoons kamer met dakterras vlakbij "Jardin del Turia" (1 km lopen naar "Ajuntament")
Vlucht: Amsterdam-Valencia Vueling
Valencia-Amsterdam Transavia

Nog even een fietsje regelen voor de straat mascleta's en dan kunnen we gaan.

Laatst bewerkt:
Kriebels voor Fallas zijn ook zeker al aanwezig. Kijk er enorm naar uit. Lekker daar weer door de straten slenteren, dikke shows, mooie poppen en de terrasjes. Zin an!

Ga het forum in de gaten houden, zeker met rond fallas! Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat. Wil er dolgraag bij zijn 2026

Back
Bovenaan