[Fallas 2013] Wie gaan er?

Ik zit er ook aan te denken om dit jaar heen te gaan, maar heb totaal nog geen ervaring met dit feest. Enkel de geweldige opnames die gemaakt zijn door anderen.

Wat kun je het beste qua hotel/ appartement doen? Dicht bij de metro of doen jullie veel met taxi of lopend?

groet,
sr-lex

Ik zit er ook aan te denken om dit jaar heen te gaan, maar heb totaal nog geen ervaring met dit feest. Enkel de geweldige opnames die gemaakt zijn door anderen.

Wat kun je het beste qua hotel/ appartement doen? Dicht bij de metro of doen jullie veel met taxi of lopend?

groet,
sr-lex

Wij zitten in een appartement. Dit heeft vele voordelen voor ons. Zo kun je je eigen eten maken en als je snacht's nog honger hebt kun je ook nog wat in de oven gooien. Maar het ligt er maar net aan wat je zelf het fijnst vindt.

Wij doen heel veel lopend maar ook heel veel met de taxi. Als je met een par man bent zit je de hele week voor een paar tientjes in de taxi die je door de hele stad brengt waardoor je zoveel mogelijk van het feest te zien krijgt.

ik en m'n vriendin gaan volgend jaar ook voor het eerst, als het goed is dan allebei afgestudeerd dus ik vind dat ik het dan wel verdient heb na 22 jaar op school gezeten te hebben (ben 26 :P) vlucht + hotel €600 voor 2 pers. van 12 t/m 22 maart

Ik wil er volgend jaar ook heen maar ik heb nog niemand !! Mss mensen die ook na fallas gaan en die ook nog niemand hebben !

hoe vliegen jullie bvb en waar kan je het beste een hotel boeken qua locatie
of staan dit soort antwoorden al ergens op het forum
zo ja waar ?

Ik wil ook voor het eerst gaan met een paar maten. kan helaas niet zo lang. wil 4 a 5 dagen gaan..
welke datum kan ik het best gaan? en via welke organisatie boeken jullie je ticket.

Ticket moet je gewoon bekijken op de bekende site's.
Goede appartementen zijn oa te vinden op getmeanapartment.com.
Wat de goede data's beftreft, wij gaan van 14 t/m 20.
Dit zijn wel de data's wanneer het echt 'los' gaat.

Wij hebben waarschijnlijk nog een kamer over in ons Appartement ( 2 personen)
Appartement is een erg luxe appartement voorzien van alle gemakken. Gesitueerd aan de "Gran Vía de Fernando 'El Católico"

Wij zoeken nog 2 mensen boven de 21 jaar! Wij zijn met 4 personen waarvan 2 ervaren Fallas gangers!

We zouden eerst met 6 gaan alleen 2 personen hebben afgezegd omdat ze geen vrij krijgen van hun baas!

Meer informatie: stuur me een berichtje!

ik ga boeken vd boeken voor 14 tot 20. ticket komt +- op 180,- is dat een normale prijs?
En wat betalen jullie zoal voor een appartement, ga met 5 man. hoeft geen luxe te zijn. wat betaal je gemiddeld per nacht? ik zie prijzen van zo'n beetje 40,50 euro. dat vind ik best veel..

De vliegreis is een normale prijs..zelf betaalde ik afgelopen jaar 200 euro.. ook 40 euro per nacht is niets van te zeggen, vooral wanneer je een beetje in de buurt van het hoofdplein wil zitten.. en dat is wel 't meest ideaal.
Wanneer je minder wil betalen zit je waarschijnlijk verder van alles af en ben je dat geld toch wel kwijt aan de taxi elke middag.

Ik wil ook voor het eerst gaan met een paar maten. kan helaas niet zo lang. wil 4 a 5 dagen gaan..
welke datum kan ik het best gaan? en via welke organisatie boeken jullie je ticket.

Beste datum is inderdaad van 14 tm 20 maart.
vliegtickets kan je gewoon bekijken via oa vliegtickets.nl
een appartement in de buurt van plaza del ayuntamiento is aan te raden aangezien daar de middagmascleta's zijn.. wil je dichterbij de avondshows zitten dan moet je zoeken in de buurt van Palau de la Musica.

@time rain: dat zijn heel normale prijzen die jij noemt, niks mis mee, het wordt alleen nog maar duurder hoe langer je wacht ;)

als ik mede freaks kan roggelen dan ben ik er ook aanwezig :) voor het eerst heb er zin in

Ik ga ook weer een paar dagen een kijkje nemen.
12 t/m 16 maart, we willen de drukte van het laatste weekend beetje ontlopen.
Samen met 2 vrienden, en met m'n vader, die is intussen helemaal dol op maslcetas!
We bivakeren aan het strand in hotel Neptuno.

Beste freaks,

Wil jij ook graag naar Fallas 2013 maar heb je niemand die met je mee wilt of een andere reden, lees dit dan even goed door!

Wij hebben hotelkamer geboekt in Valencia van 16 t/m 20 maart voor een aardig zacht prijsje. Dit is een kamer voor 8 personen dus zeg maar gerust een soort van penthouse. Echter zijn wij nog maar met 4 personen. We bieden je/jullie de kans om met ons mee te gaan. We gaan van te voren uiteraard even meeten zodat we elkaar allemaal een beetje leren kennen.

Info:

Prijs voor het hotel is € 100 pp totaal voor alle dagen. (mits er 8 personen gaan)
Tijdsduur: 16 t/m 20 maart
All inclusive: NEE (is ook niet nodig want je bent meer buiten dan binnen)
Wifi: Ja, gratis
Tickets moeten nog geboekt worden en dus nog bij het bedrag opgeteld worden. Maar dit zijn dingen die bij intresse in verder overleg zullen volgen.

Het hotel ligt ongeveer 500 meter van Plaza del Ayuntamiento dus dat is best wel dichtbij !
Foto van de ligging: (rood is het hotel, groen is het plein)
Naamloos.jpg

Voor foto’s van het hotel en verdere info:
http://www.booking.com/hotel/es/torres-de-valencia.nl.html#availability_target

De vier personen die nu gaan zijn allen behoorlijke freaks dus maak je niet druk.
Ook zijn we geen stelletje tokkies maar gewoon 4 normale mannen.
We delen dezelfde hobby dus het lijkt me dat het prima kan.

Wel willen we graag dat je minimaal 20 bent.

Bij intresse stuur een pm.

hey titanium, ik ga ook die datum er heen. zou graag willen weten hoe of wat.
we gaan totaal met zn 3en. 21,22,24 jaar
ik heb je pm gestuurd.maar me account doet het niet zo lekker.
zou je mij een pm kunnen sturen mischien gaat dat wel goed.

Ik ga ook weer een paar dagen een kijkje nemen.
12 t/m 16 maart, we willen de drukte van het laatste weekend beetje ontlopen.
Het is niet voor niets he, dat het de laatste 3 dagen zo druk is...
Wil niet ***lig doen maar het mooiste ga je missen ben ik bang.
Volgend jaar zou zeker tot 20 maart blijven als ik jou was.

Back
Bovenaan