Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ziet er prima uit, hoogte is in ieder geval genoeg nu. Mooi assortiment, tempo mag iets sneller wat mij betreft, maar op deze manier leuk voor in de avond om ff tussendoor te schieten, gewoon ff genieten van de kwaliteit en effecten.

Ziet er prima uit, hoogte is in ieder geval genoeg nu. Mooi assortiment, tempo mag iets sneller wat mij betreft, maar op deze manier leuk voor in de avond om ff tussendoor te schieten, gewoon ff genieten van de kwaliteit en effecten.

Echt perfecte cakes voor de vooravond. Schiet ze per 2 om 12 uur en dan heb je een hele dikke show!

Wat een TOP assortiment. Dit jaar voor het tweede jaar gehad, en eind van het jaar ga ik hem weer bestellen! Big 19 en Buurtassortiment zijn leuke assortimenten, maar dit is toch wel de topper. Grote boeketten en aparte effecten. Heel mooi! Eigenlijk zonde om om 0:00 af te steken :p

Prachtige cakes hoor. Onderscheidende effecten tussen alle 6x19sh ass. Leuk om de avondlijke kruitstress in kwaliteit te sussen.

2 doosjes alweer besteld. Komend jaar per 2 in het begin van mijn show! Even lekker opbouwen en rustig genieten van de giga effecten.

Nog nooit gehad helaas, moet dit jaar eens verandering in komen.
Op film komen ze fantastisch over, de verhalen zijn enkel positief.

misschien een vraag die niet in dit topic thuishoort maar ik vraag me af of 19 shots assorti's nog wel van deze tijd zijn? Vroeger, zonder de doorlontbakken, waren ze vaak de top van het vuurwerk. in ieder geval betaalbaar en groots.
Nu heb je zoveel keuze.
Om het toch ontopic te houden. Is dit assortiment geschikt om op 12 uur te schieten? Of zijn dan toch de vele doorlontbakken beter. Ik heb al 2 jaar geen 19 schots assorti mee gehad en begin na het zien van de filmpjes te twijfelen. Ik stook verder niet in de vooravond vanwege tijdgebrek dus het moet om 12 uur gaan.
greetzz

Persoonlijk vind ik dat ze zeker nog kunnen maar ik steek ze ook echt niet per stuk af om 12 uur want dan valt het compleet weg tegen ander geweld. Meestal vind ik zo´n assortiment mooi voor in de avond gewoon. Heb ik 6 mooie cake´s om rustig van te genieten maar met meer tegelijk kan het wel degelijk om 12 uur dus je kan er meerdre kanten mee op.

Afgelopen jaarwisseling voor het eerst afgestoken! Pfff... wat een assortiment! Ik heb ze per stuk in de vooravond afgestoken! Stuk voor stuk toppers! Voor mij het 19 shots assortiment van het moment! Ga zo door EVO! Dit jaar weer in de collectie!

Wat een geweldig assortiment is dit. Persoonlijk vindt ik een 19s ass. juist heerlijk om gewoon weer even lekker los cakes weg te stoken. Wij hadden de 2015 versie en wat een groot effect en een lage ontbranding tja vindt het wel cool. Maar heb daar ook de ruimte voor in een volle straar zou ik me wel zorgen maken.

Machtig mooi assortiment kan het iedereen aanbevelen ik heb alle 6 de cakes gefilmd zal het deze week eens plaatsen hier.

Happy Hardcore - Fantasy world
Extreme Salute 2.0 = 1 Cake
Fairytail Assortiment - Cake 3
Buurt Assortiment XXL - Power Zone

Back
Bovenaan