Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

hier de 2016 versie. Mooie doos en etiket (hoewel ik daar helemaal niets om geef). Dit is toch wel 1 vd betere assortimenten in Nederland. Goede heldere kleuren, prima uitwerkingen. Boeketgrootte okee.

Dat laatste was bij het Brasilian assortiment net iets beter. Des al niet te min kan ik iedereen Fairytail assortiment aanraden.

Dit was mijn 1e aanraking met Evolution, komend jaar meer hiervan proberen. Hopelijk komen er nog meer winkels die dit gaan verkopen.

Heb de 2015 versie gehad. Beste 19SH assortiment van Nederland, mits goede prijs. Adviesprijs is wat hoog, maar wat een dreunen en effecten komen hier vanaf!!

Mooi assortiment! mooiere effecten dan het buurtassortiment welke we net van voor deze afstaken. Dikke kans dat ik deze weer neem dit jaar!

Ik heb deze nu vergeleken met originals brutal box, de big 19 en de extreme salute 2.0, maar deze steekt er met kop en schouders boven uit! Deze wordt vaste prik in mijn collectie. Ik kan me nog herinneren dat ik tijdens een van deze potten omhoog stond te kijken, en dacht dat hij niks onder deed voor profspul!

Top marchel!

Prachtige labels !!
Als ik ze voor een goede prijs kan krijgen neem ik ze misschien een keer mee ...

Dit assortiment op het laatste moment verkozen boven het happy hardcore assortiment en hier absoluut geen spijt van gehad. De prijs zou wel 2 of 3 tientjes goedkoper mogen, dus Marchell als dat mogelijk is dan schaf ik er volgend jaar 3 aan :)

Hier de 2 Cakes die wel goed gingen bij mij..
Het nummer weet ik niet meer..

Op de eerste is goed te zien (in het begin) dat de sterren op de grond komen :bonk:
En mega grote boeketten :p
Ik ga hem volgend jaar weer kopen.. alleen geen Batch 2015 meer.. :wink:

Hier de 2 Cakes die wel goed gingen bij mij..
Het nummer weet ik niet meer..

Op de eerste is goed te zien (in het begin) dat de sterren op de grond komen :bonk:
En mega grote boeketten :p
Ik ga hem volgend jaar weer kopen.. alleen geen Batch 2015 meer.. :wink:

was jij niet die gene die de cakes omgekeerd aantrof in de doos ? of was dat iemand anders ?

Zo! Die was wel erg dik zeg. Alleen te weinig tempo om om 12 uur te doen. Was eerste box die ik aanstak.was wel ontzettend strak en groot uitgewerkt. Denk dat ik op een gegeven moment vonkoverslag kreeg tussen 2 cakes, toen vond ik hem echt heel gaaf.

Enfin. Voor herhaling vatbaar! Voor 119 in de aanbiedingsprijs is het echt een toppertje.

Zo! Die was wel erg dik zeg. Alleen te weinig tempo om om 12 uur te doen. Was eerste box die ik aanstak.was wel ontzettend strak en groot uitgewerkt. Denk dat ik op een gegeven moment vonkoverslag kreeg tussen 2 cakes, toen vond ik hem echt heel gaaf.

Enfin. Voor herhaling vatbaar! Voor 119 in de aanbiedingsprijs is het echt een toppertje.

119 is echt veel te duur 80 is een goede prijs!

Ik vind 120 ook wat prijzig. Aan de andere kant zit die dan net op iets meer dan een euro per shot, dat is best prima met zulke uitwerkingen. Die 80 euro bij Gerrit moet je hem eigenlijk niet mee vergelijken. Die prijzen in Leeuwarden moeten niet de maatstaaf worden, hoe mooi dat ook is!

Ik vind 30 een goede prijs ;). Ik bedoel alle zins redelijk gezien in de markt. Voor 20 Euro per cake is het 1 Euro per schot, en daarvoor krijg je echt perfect uitgewerkte schoten. Het 19 shot's concept blijft prijs technisch echt superieur om een of andere reden. Altijd heel erg in trek.

Uiteraard heeft iedereen een ander budget etc. Maar die discussie is verder niet van belang hierzo.

Zal binnenkort kijken of ik de video erop kan zetten.

Laatst bewerkt:
dit jaar de 2016 batch gehad en moet zeggen de boekkette waren erg groot 'filmpje volgt nog' tempo was laag maar daar had ik geen probleem mee aangezien de boekette lang bleven hangen. volgend neem ik ze zeker weer!!

Met dank aan Vuurwerkbieb voor het goed vastleggen van de 2016 batch! Het lijkt alsof er wat extra kleur toegevoegd is aan de effecten, niks mis mee

Back
Bovenaan