Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat dit de topper van mijn oud op nieuw gaat worden dit jaar. Nog een weekje...

Komen de nummers uit de beginpost met de effectomschrijving overeen in het echt Marchel? Ik wil ze namelijk in een showtje gaan verwerken dus het is wel fijn om te weten wat voor effecten de cakes hebben.

Marchel,

Ik wil toch even mijn respect uitspreken voor jouw. Zelfs nu in de drukste tijd van het jaar maak je tijd om te reageren op bijna iedere vraag, argument of welk andere reactie in de topics dan ook...ERG TOF!!!

Langzame tempo doet het hem mooi om de effecten vrij lang blijven hangen afgaande op de filpmjes.
In vergelijking met de big 19 van wolf.
Is de bust effect grotr beetje het zelfde.?

Langzame tempo doet het hem mooi om de effecten vrij lang blijven hangen afgaande op de filpmjes.
In vergelijking met de big 19 van wolf.
Is de bust effect grotr beetje het zelfde.?
Ja, je kan ze een beetje vergelijken met de Big 19, alleen de effecten van de Fairytail zijn nét even wat helderder en aparter :)

Potverdikkie, Vorig jaar niet genomen, dit jaar toch andere dingen gekocht dus deze weer laten staan. Krijg er toch steeds meer spijt van......

ziet er heel strak uit die nieuwe versie , mooie omdoos , en wat een labels om de cakes ! , complimenten so far ! ( labels hebben van die anime figuren erop staan , errug mooi om te zien )

Hier schieten we nog even de oude versie, helaas is die doos wat minder. Echter weten we zeker dat de inhoud goed zal zijn!

Pffffff....... Hier heb ik wel even stres van gehad.
Ik had de 2015 Batch.. Ik wist dat ze laag kwamen maar niet dat ze uit elkaar klappen.
Nr 1 begon goed.. maar na een paar schoten kwamen de bombettes niet hoger als 2 meter..daarna klapte de Cake helemaal uit elkaar en vloog alles in het rond.. (gelukkig allemaal een vuurwerkbril op..)
De volgende (ik weet niet welk nummer) deed het goed.. echt waanzinnige grote boeketten. Ik wist dat ze tot op de grond kwamen maar in het echt in de straat is het toch wel schrikken..
De volgende was dezelfde cake als hierboven in het filmpje..en die ging goed.
De volgende cake begon gelijk alles te schieten tot 2 a 3 meter hoogte en klapte daarna ook uit elkaar.
(staat op film)
De andere 2 cakes(2 en 3) heb ik nog want ik durf deze niet meer te schieten..
Ben benieuwd of er nog anderen zijn met deze ervaring van Batch 2015

Moet wel eerlijk zeggen dat als ze de lucht ingaan ze echt mega zijn..

Boeketten van de 2015 zijn echt ongekend groot en prachtig. Brasilian box is er echt niks bij maar dat kan ook aan de stijghoogte liggen, hoop nietndat de 2016 versie zelfde als de brasilian box van pangu is.

Hier een heel karton ineens echt heerlijke chaos.

Back
Bovenaan