Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Dankjewel voor het antwoordt!
Maar ik begrijp het niet helemaal. Als je kijkt naar de film van Black Dragon (pag 10) zie je dat de eerste 3 schoten zeg maar halve boeketten heeft en daarna 3 schoten volle boeketten zijn. Dit zijn toch dezelfde effecten? Vorig jaar had ik bv de Brocade Blue uit de profire serie en die was echt prachtig! Alles mooi rond, alles hetzelfde.

Het blijft handwerk.
Soms heb je wat mindere exemplaren.
Wat ook van belang is dat de bombettes goed gevuld en geperst worden.
Dat kan ook nog invloed hebben op de uitwerking.

Gr
Evolution Fireworks

Zo te lezen is de 2016 versie beter dus . Dan ga ik toch twijfelen even in de gaten houden of deze nog voor iets minder te krijgen is als 125 op het moment , voor bijna 21 euro per cake is het namelijk ook heel leuk om zelf een box samen te stellen dus ik wacht nog eventjes af

Even een vraagje omdat ik soms lees dat de effecten laag kunnen komen. Is het zo dat kruit dat al langer droog ligt misschien ook hoger komt en batch 2015 daardoor dit jaar mogelijk geen problemen heeft?

Volgens mij is in de 2016 de liftcharge verhoogt las ik ergens in dit topic, dus ik denk niet dat het heel veel uitmaakt maar ik kan het fout hebben

Even een vraagje omdat ik soms lees dat de effecten laag kunnen komen. Is het zo dat kruit dat al langer droog ligt misschien ook hoger komt en batch 2015 daardoor dit jaar mogelijk geen problemen heeft?

Er zit 1 cake bij waar de effecten laag komen. Misschien kan Evo even zeggen om welk nummer het betreft van die cake. dan kun je die cake wat verder weg zetten.:)

WP_20161126_21_07_01_Pro.jpg

Dit assortiment is echt TOP, dat ga je merken als je deze afgestoken hebt....
Ik zeg dit niet omdat we dit assortiment zelf ook verkopen, maar qwa vuurwerk ben ik best kritisch.
en deze cakes hebben mij echt doen verbazen.

Ligt voor mij aan de prijs, kan hem ook niet met korting krijgen in de buurt. Kwalitatief ziet t er wel gelikt uit :)

is hier jammer geneog 99 vorig jaar 89 betaald dus twijfel nog wel. Maar beviel vorig jaar echter vrij goed. Op die af en toe sterretjes Ontwijken haha.

Is dit assortiment nog niet geschoten en gefilmd bij een winkeliersdemo?
Ik heb dit assortiment cake,s aan het werk gezien bij de importeursdemo in Bocholt (D) in september.
Ik was toen zwaar onder de indruk. Bijzonder grote en brede boeketten met snoeiharde burst.
Voor mij op dat moment het beste assortiment 6 cake,s wat er te koop is!!

Is dit assortiment nog niet geschoten en gefilmd bij een winkeliersdemo?
Ik heb dit assortiment cake,s aan het werk gezien bij de importeursdemo in Bocholt (D) in september.
Ik was toen zwaar onder de indruk. Bijzonder grote en brede boeketten met snoeiharde burst.
Voor mij op dat moment het beste assortiment 6 cake,s wat er te koop is!!

Ook niet in Orthen geschoten afgelopen weekend?

Besteld,,,,, ik twijfelde over het buurt assortiment €95. Toch maar voor de Fairytails €120 gekozen. Ben erg benieuwd.

Besteld,,,,, ik twijfelde over het buurt assortiment €95. Toch maar voor de Fairytails €120 gekozen. Ben erg benieuwd.

Goede keuze! Verleden jaar geeft dit assortiment mij versteld doen staan en weet uit ervaring dat het buurt assortiment aanzienlijk minder spannend is!

Goede keuze! Verleden jaar geeft dit assortiment mij versteld doen staan en weet uit ervaring dat het buurt assortiment aanzienlijk minder spannend is!

Dat beloofd wat. Heb het buurtassortiment enkele malen gehad omdat deze super was. Dit jaar veel goeds gehoord over fairytail ass. dus heb ik deze bestelt (brasiliAn ass. ook)

Back
Bovenaan